Jeg har skrevet nogle opslag før omkring, at min kæreste/far til vores børn ikke vil flytte.
Vi har børn sammen.
Han deltager ikke i børnene, jeg tager alt omkring børnene 95% og han tager børnene 5% /eller når han lige gider.
Han er ekstrem egoistisk, og her mener jeg omkring alt. Han skælder mig ud hver dag og er efter mig hver dag med det ene eller det andet.
Han drikker sig også fuld i ca 6-7 øl i gennemsnit 5 dage i ugen, og det er for det meste i hverdage inkl.fredage. Og det er ikke fordi her er andre end os og jeg drikker ikke.
Vi snakker ellers ikke sammen, kun hvis det lige er nødvendigt.
Vi sover ikke en gang i samme rum mere og har vi ikke gjort siden før jul.
Vi kysser, krammer og har heller ikke sex. Sidst var i oktober 2019.
Jeg ejer lejligheden og han har selvfølgelig adresse her.
Han siger når jeg har sagt han skal flytte (og det har jeg sagt på utallige af forskellige måder), at han ikke vil flytte fordi:
- Han ikke kan flytte pga.han ikke har råd til, at betale børnepenge + husleje i evt. ny bolig
- At børnene er her og dem skal han selvfølgelig bo med
- At vi har aftalt/valgt at være sammen, og så er det sådan det er
- Osv
Han fortæller også mellem linierne, at han jo faktisk ikke vil bo her pga han elsker mig eller sådan noget, så det er også ret hårdt, at vide han er “lige glad med mig”, hvis i forstår.
Men sagen er, at han jo ikke vil flytte.
Selv hans familie har sagt han skal flytte men han vil ikke. I princippet tjener han godt og ville kunne have råd hvis han gad. Han tjener næsten det dobbelt af mig.
Han har sparket hul i døren fordi han blev vred og der havde han drukket 6-7 øl, heldigvis sov børnene.
Jeg/vi flytter ikke til et krisecenter.
Jeg/vi flytter ikke til noget familie i en periode, da jeg bare ved han ikke flytter af den grund.
Men hvad gør man?
Hvad kan jeg gøre for at han flytter?
Hvad skal jeg sige for at han flytter?
Skal jeg købe flyttekasser og sige pak dine ting?
Skal jeg flytte hans adresse uden han selv gør det og skifte låsene?
Har virkelig brug for råd fra nogle af jer.
Jeg er ikke en hård pige og det er nok også derfor det er ekstra hårdt med hvad jeg skal gøre.
Jeg har ikke brug for negative kommentarer..