Medicinsk abort efter vindæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

602 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. marts 2020

Anonym trådstarter

Hej 

Jeg har desværre måttet gennemgå en medicinsk abort i går på grund af et vindæg. 

Hvis i har prøvet sådan en abort, hvor længe tog det jer så at blive gravide igen? Hvor længe blødte i og hvor hurtigt faldt hcg? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2020

Babydreams

Jeg fik fjernet et vindæg ved kirurgisk abort i januar 2016, i maj 2016 blev jeg gravid igen, og fødte en velskabt datter i februar 2017 

Anmeld Citér

21. marts 2020

Anonym trådstarter

Det gik da ret hurtigt så  håber jeg slipper for den kirurgiske. Skal til kontrol på torsdag, så må vi se om alt kom ud 

Anmeld Citér

21. marts 2020

Babydreams

Anonym skriver:

Det gik da ret hurtigt så  håber jeg slipper for den kirurgiske. Skal til kontrol på torsdag, så må vi se om alt kom ud 

Jeg valgte selv det skulle være kirurgisk 

Men ja det gik rigtig hurtig, faktisk kæmpede jeg med en del blødninger igennem februar, som ikke ville stoppe, hvor jeg fik noget medicin der skulle hjælpe med at stoppe det, det fungerede også prøvede vi igen fra marts af først, så vi fangede åbenbart hurtig igen 

Anmeld Citér

21. marts 2020

Anonym trådstarter

Ja hvis i først har prøvet fra marts gik det rigtig hurtigt  Jeg blev gravid i første forsøg, men blev jo så ikke til noget. Håber det går stærkt igen

Jeg fik slet ikke tilbudt kirurgisk, tror gerne sygehuset vil undgå at indlægge mig her i Corona krisen 

Anmeld Citér

21. marts 2020

Babydreams

Anonym skriver:

Ja hvis i først har prøvet fra marts gik det rigtig hurtigt  Jeg blev gravid i første forsøg, men blev jo så ikke til noget. Håber det går stærkt igen

Jeg fik slet ikke tilbudt kirurgisk, tror gerne sygehuset vil undgå at indlægge mig her i Corona krisen 

Det forstår man jo også gode at de vil undgå 

Vi blev også gravide i første forsøg da det vidste sig at være et vindæg - jeg håber for jer at i bliver gravide hurtig igen 

Anmeld Citér

21. marts 2020

Anonym trådstarter

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.