Beslutninger skal træffes :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.110 visninger
4 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. marts 2020

Anonym trådstarter

Hold nu op , hvor syntes jeg det er svært . Jeg er MAX presset og skal træffe nogle vigtige beslutninger . 
Jeg ønsker skilsmisse , det gør manden ikke . Han vil ikke sælges vores fælles hus , men ingen af os har råd til at overtage det.

De sidste par år har jeg været ramt af en belastningsreaktion ( stress , angst , depression ) så mine beslutningsevner er i den grad sad ud af spil . 
Jeg har besluttet ,at flytte og har i den forbindelse fundet et hus jeg kan leje . Men er SÅ bange for , at tage den endelige beslutning . Jeg har ingen at snakke med og frygter jeg træffer forkerte beslutninger . Nok mest i forhold til økonomi .
 Valg af bolig osv osv. 
Hvordan ved man at man træffer de rigtige valg ?!?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2020

MT_2011

Du gør hvad der føles rigtig for dig , det er det rigtige valg. Jeg håber i finder en løsning omkring huset, så i ikke ender med en kæmpe gæld 

Jeg tror du har skrevet herinde før om jeres problematik. Og allerede fra der har du jo rykket dig, så det må jo være den rigtige beslutning for dig at flytte og få gennemført skilsmissen.  

Anmeld Citér

19. marts 2020

Anonym

Hold nu op , hvor syntes jeg det er svært . Jeg er MAX presset og skal træffe nogle vigtige beslutninger . 
Jeg ønsker skilsmisse , det gør manden ikke . Han vil ikke sælges vores fælles hus , men ingen af os har råd til at overtage det.

De sidste par år har jeg været ramt af en belastningsreaktion ( stress , angst , depression ) så mine beslutningsevner er i den grad sad ud af spil . 
Jeg har besluttet ,at flytte og har i den forbindelse fundet et hus jeg kan leje . Men er SÅ bange for , at tage den endelige beslutning . Jeg har ingen at snakke med og frygter jeg træffer forkerte beslutninger . Nok mest i forhold til økonomi .
 Valg af bolig osv osv. 
Hvordan ved man at man træffer de rigtige valg ?!?

Hvis du virkelig er i et dårligt forhold, så skal du selvfølgelig gå fra ham. 
Men jeg hæfter mig ved, at du skriver at du i flere år både har kæmpet med stress, angst og depression. Vil det så i stedet for at give op, ikke give mere mening at du først og fremmest arbejder med dig selv og dernæst eller sideløbende med jeres forhold? Hvorfor vil du ud af det? Er der noget I kan gøre for at genfinde gnisten? Bunder ulykkeligheden i forholdet måske i din egen usikkerhed? 

Anmeld Citér

19. marts 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis du virkelig er i et dårligt forhold, så skal du selvfølgelig gå fra ham. 
Men jeg hæfter mig ved, at du skriver at du i flere år både har kæmpet med stress, angst og depression. Vil det så i stedet for at give op, ikke give mere mening at du først og fremmest arbejder med dig selv og dernæst eller sideløbende med jeres forhold? Hvorfor vil du ud af det? Er der noget I kan gøre for at genfinde gnisten? Bunder ulykkeligheden i forholdet måske i din egen usikkerhed? 

Hvad er et godt forhold ? Syntes bestemt ikke  jeg bare giver op , vores forhold er ikke eksisterende . Vi laver INTET sammen . Vi ser meget forskelligt på ting som er grundlæggende for mig. Som økonomi , at man hjælpes ad med pligterne og ansvaret hjemme . At man som ægtefolk deler vigtige beslutninger med hinanden  før de træffes .  Vi er IKKE gode for hinanden . Jeg har mistet mig selv . Ingen af os er glade . Jeg har en belastnings reaktion som følge at ting der er sket de sidste år . Som også har ændret mig som person . Fået øjenene op for hvad der virkelig er vigtigt . Nemlig et godt solidt forhold hvor man kan stole på hinanden

Anmeld Citér

19. marts 2020

Anonym trådstarter

Du gør hvad der føles rigtig for dig , det er det rigtige valg. Jeg håber i finder en løsning omkring huset, så i ikke ender med en kæmpe gæld 

Jeg tror du har skrevet herinde før om jeres problematik. Og allerede fra der har du jo rykket dig, så det må jo være den rigtige beslutning for dig at flytte og få gennemført skilsmissen.  

Det har jeg . Jeg er i vildrede . Meget . Du har ret , har nok flyttet mig men det er ikke nok til , at jeg er sikker

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.