Knude i armhulen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

919 visninger
9 svar
9 synes godt om
17. marts 2020

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg har en knude i armhulen, på størrelse med en ært. Den er “fast” og hård. 
Selvfølgelig skal jeg have den tjekket ved lægen. Men er det en hastesag - jeg tænker, hun har nok at se til lige nu? Jeg har selvfølgelig googlet, og der opfordres til hurtigt at søge læge, men verden ser jo lidt anderledes ud end normalt. 
Jeg er desuden i risikogruppe og har været i “hjemmefængsel” siden onsdag eftermiddag. Er ikke vild med tanken om at sidde i venteværelse med evt. corona-ramte 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2020

HåberPåMirakler

Det har jeg også haft hvor knuden også var øm, i mit tilfælde var det en irriteret lymfekirtel i forbindelse med barbering 

Men derfor er det vigtigt at få tjekket, så jeg ville ringe til egen læge i morgen og så må de vurdere hvor akut det er og i kan måske lave en aftale om at du venter i bilen og de så ringer dig ind når det er din tur eller lægen kommer ud til dig bil, ved ikke hvordan man lige kan gøre 

Anmeld Citér

17. marts 2020

Mom

Profilbillede for Mom
Mor og meget mere skriver:

Jeg har en knude i armhulen, på størrelse med en ært. Den er “fast” og hård. 
Selvfølgelig skal jeg have den tjekket ved lægen. Men er det en hastesag - jeg tænker, hun har nok at se til lige nu? Jeg har selvfølgelig googlet, og der opfordres til hurtigt at søge læge, men verden ser jo lidt anderledes ud end normalt. 
Jeg er desuden i risikogruppe og har været i “hjemmefængsel” siden onsdag eftermiddag. Er ikke vild med tanken om at sidde i venteværelse med evt. corona-ramte 

Om ikke så syntes jeg da bestemt du skal ringe til lægen og snakke med hende/ham. Så kan I sammen finde ud af hvordan og hvorledes. Og selvom lægen har travlt, så er der også plads til dig.

Anmeld Citér

17. marts 2020

Carina:-)

Har du følt brystet igennem? 

Det kan sagtens være pga en virus  - men ja jeg ville nok ringe til lægen.

Anmeld Citér

17. marts 2020

EKAB

Profilbillede for EKAB

Du skal, naturligvis, ringe til lægen i morgen tidlig. 
I finder en løsning når du ikke kan komme til lægen. Insistér på at det skal undersøges.

Anmeld Citér

17. marts 2020

Mor og meget mere

Carina:-) skriver:

Har du følt brystet igennem? 

Det kan sagtens være pga en virus  - men ja jeg ville nok ringe til lægen.

Kan en virus give knuder? Jeg tænkte mere, i den harmløse ende, betændte hårsække. 
Intet at mærke i brystet, umiddelbart. 
Faktisk har jeg haft hævede mandler nogle dage, men ikke ondt i halsen 

Anmeld Citér

17. marts 2020

Carina:-)

Kan en virus give knuder? Jeg tænkte mere, i den harmløse ende, betændte hårsække. 

Ja min søster havde knude og det var pga virus  - hun fik brysterne ultralyd  skannet og der var intet.  Så lægen sagde det var pga virus/infektion og hun havde været forkølet op til.

Det er positivt du ikke kan mærke noget i brystet.

Håber det allerbedste for dig. 

Anmeld Citér

17. marts 2020

Mor og meget mere

Carina:-) skriver:

Ja min søster havde knude og det var pga virus  - hun fik brysterne ultralyd  skannet og der var intet.  Så lægen sagde det var pga virus/infektion og hun havde været forkølet op til.

Det er positivt du ikke kan mærke noget i brystet.

Håber det allerbedste for dig. 

Tak  Det er svært at blive ekstraordinært bekymret i denne tid. Som om, grænsen alligevel er nået. 

Anmeld Citér

17. marts 2020

Mamacita til 2 piger

Virus sætter lymferne på overarbejde. Mandlerne i halsen er også lymfer som hæver. Armhuler er fyldt med lymfer. Umiddelbart lyder en lille knude harmløst, det opleves ofte i underhuden ved fx barbering. Men ring til lægen hvis du er utryg. 

Anmeld Citér

18. marts 2020

Mor og meget mere

Opdatering: En harmløs lymfeknude 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.