Djsports.dk (skobutik- til at stole på?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
5 svar
1 synes godt om
17. marts 2020

Baby.mamma

Denne her danske hjemmeside, hvor man kan købe sko, kender nogle af jer den og kan anbefale den som pålidelig? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2020

Astoria

Profilbillede for Astoria

Mener du jdsports.dk? Det er ikke en scam-side, hvis det er det du spørger om. Den har dog ikke ry for at have den bedste kundeservice.  https://dk.trustpilot.com/review/jdsports.dk?page=2

Anmeld Citér

17. marts 2020

Baby.mamma

Astoria skriver:

Mener du jdsports.dk? Det er ikke en scam-side, hvis det er det du spørger om. Den har dog ikke ry for at have den bedste kundeservice.  https://dk.trustpilot.com/review/jdsports.dk?page=2

Ja jeg har da byttet lidt om på bogstaverne, kan jeg se   Så det er måske bedst at handle i en fysisk butik, kan det de ud til 

Anmeld Citér

17. marts 2020

Janey

Profilbillede for Janey
Baby.mamma skriver:

Denne her danske hjemmeside, hvor man kan købe sko, kender nogle af jer den og kan anbefale den som pålidelig? 

Jeg kender kun JD Sports som en fysisk sportsbutik i England, så jeg ved ikke, om deres online del er pålidelig, men det er en stor kæde i England og åbenbart findes deres butikker så også i andre lande.

Online plejer jeg selv at bruge sportsdirect.com, da jeg synes deres priser er bedre, men det er så med levering fra England, som koster lidt, og jeg ved ikke, hvordan det fungerer med returvarer, da jeg aldrig har skullet returnere noget, selv om jeg har købt meget hos dem. Ligesom JD Sports har de også mange fysiske butikker i England, men jeg tror ikke de har butikker andre steder end derovre. Jeg bruger dem især til at fylde op med Skechers til 200 kr., når de er på tilbud.

Anmeld Citér

17. marts 2020

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Den er meget pålidelig min datter handler altid derfra. 

Anmeld Citér

17. marts 2020

SofiaMik

Den er ok. De dårlige anmeldelser gælder nogle bytteproblemer i en af deres butikker i København omkring jul.

Vi har selv byttet i fysisk butik, fordi det for dyrt at returnere og det var smertefrit.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.