Er i friske hos jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

814 visninger
13 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. marts 2020

Anonym trådstarter

Hvordan går i og har det hos jer?

Er i alle friske, eller er der nogen af jer der går og skranter?

Her er der 3 børn i min ældste klasse, som over de sidste par dage, har meldt ud på aula, at de nu ligger med feber, hoste og snot. 

Her til morgen, vågnede min ældste op med 39.8 i feber, hovedpine, snot ud af næsen og hoste. Lidt panodil har hjulper og afslapning på sofaen. Vi holder self godt øje, og satser på en helt normal influenza. Heldigvis har vi ikke været sammen med andre, siden i onsdags. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2020

Anonym

Vi har det heldigvis godt. Hvilket er ekstremt heldigt, da både min mand og jeg er på arbejde og knokler nærmest i døgndrift. Jeg er ikke bekymret på mine vegne eller mine børns vegne, men jeg er på mine borgers vegne og på mine forældre, da de passer ungerne. 

Anmeld Citér

15. marts 2020

Anonym

Her er der 3 børn i min ældste klasse, som over de sidste par dage, har meldt ud på aula, at de nu ligger med feber, hoste og snot. 

Her til morgen, vågnede min ældste op med 39.8 i feber, hovedpine, snot ud af næsen og hoste. Lidt panodil har hjulper og afslapning på sofaen. Vi holder self godt øje, og satser på en helt normal influenza. Heldigvis har vi ikke været sammen med andre, siden i onsdags. 

herhjemme er det kun mig da datteren på næsten 6 er hos sin bedstemor.

Jeg har nu i et stykke tid hostet så det lyder som om lungerne er på vej op.  Jeg har en aftale med lægen om at jeg skal ringe igen i morgen og så må vi se hvad hun siger. Desværre betyder det at jeg er på 7. dagen af isolation og så småt begyndt at kede mig... men nu har jeg da chancen for at få læst nogle af de bøger der normalt samler støv 

Anmeld Citér

15. marts 2020

MorTil3+

Anonym skriver:

Her er vi alle 5 friske, men vi har også kun været ude for at handle ellers har vi været hjemme siden onsdag. Vi skulle have været på skiferie om 2 uger, men det kan vi vidst godt skyde en hvid pil efter, øv øv, børnene forstår ikke helt hvorfor vi ikke kan komme afsted og bliver ved at spørge hvornår vi skal afsted 

Anmeld Citér

15. marts 2020

Anonym

Vi er heldigvis ikke ramt af noget, andet end arbejde i døgndrift. 
Vi har mod alle anbefalinger sendt børnene til mormor og morfar, selvom de er hhv. 70 og 71. Men de er friske og har aldrig fejlet noget alvorligt. Så jeg tør godt. 

Men det er da lidt hårde tider, synes jeg, da der jo er noget skolemateriale børnene skal igennem. Min mor hjælper de store rigtig meget, hvilket selvfølgelig er super, men de har også de to små hos sig, så der er ikke den samme tid/overskud. 

Jeg forsøger at hjælpe så godt jeg kan, når jeg har fri, men har erkendt, at når vi ikke alle opgaver, er det ok. Hverken min mand eller jeg har fri og vi er i nogle vigtige funktioner, som gør at vi bliver nødt til at passe vores job. 
Så længe vi har det godt og ikke er ramt, skal vi helt klart bidrage - det gør så også at vi faktisk arbejder noget mere lige for tiden, end normalt. 

Jeg er taknemmelig for at vi har nogle sunde og raske bedsteforældre der vil hjælpe os.

Anmeld Citér

15. marts 2020

anna111

Profilbillede for anna111

Her er jeg selv og mine 2 børn helt raske. 

Det samme med hele min tætte familie det er kun min farmor der er blevet lidt forkølet. 

Så her er vi heldige og slippe lidt endnu. 

Anmeld Citér

15. marts 2020

Sscm

Her er alle 4 stadig friske - far er i militæret og har fri med mindstemanden på 5 år og datter på 14 der er hjemme fra efterskole... efterskolen var i sidste måned ramt af influenza/omgangssyge - så krydser finger for den omgang er overstået. Nu er største barnet "kun" ramt af savn til kæresten...... 

Jeg laver pt BA mes 2 andre - og både de og deres familier er friske.

Anmeld Citér

15. marts 2020

Tip!

Vi er dejlig friske, kun en smule snot.. men det er vist blot kommet efter et par gode gåture i skoven, og ikke noget alvorligt. 

Jeg går heldigvis ledig, så imorgen er der 4 *30 minutters hjemmeskole, gåtur og hygge på programmet. 

Anmeld Citér

15. marts 2020

ønskebørn74

Jeg er endelig i bedring efter 3,5 uges sygdom 

Anmeld Citér

15. marts 2020

IenFart

Profilbillede for IenFart

Jeg har haft glæde af den forkølelse barnet slæbte hjem forrige uge, så jeg har været mega snottet i flere dage. Derudover synes jeg ikke det er så nemt at koncentrere sig om hjemmearbejde med en 5-årig hjemme som bestemt synes mor og far er kedelige.

Men det skal nok gå. Det bliver noget med at komme i naturen en gang imellem og få hjemmekulleret lidt på afstand.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.