Jeg flækkede engang en melkemrods knogle, efter at jeg havde "stukket" foden i et hul, i fuld løb fremad, og vræd om på den.
Fik en bule på størrelse, med et æg på ydersiden af venstre fod. Fik is på og havde den oppe i 2 dage, inden jeg endelig gik 2 km til lægen, som mente at det var en kraftig forstuvning. Fik støttebind på, og gik med halv lange støvler i 30 graders varme.
Jeg var blå fra spidsen af de 3 yderste tær, hele foden og hele vejen op til knæet.
Jeg fik at vide, at jeg måtte gå på den, det jeg kunne, så jeg rendte rundt til karnevald, på portobello roade, gik på pub osv osv. (boede i London på det tidspunkt) (og ja alkohol hjælper, på smerter, når man er ung og tosset
Da det efter 14 dage ik var blevet synderligt bedre, kom jeg til videre undersøgelser, hvor de ku se at knoglen var/havde været flækket, men heldigvis helede ordentligt, og at der ik var mere de ku gøre ved det, end det jeg allerede gjorde.
Så jo lang historie kort, ja den ka godt være brækket, flækket eller andet end mere end bare forstuvet.
Men tænker at is på og foden op, nok er den bedste løsning lige nu, også ring til lægevagten i morgen og hør hva de siger.
Rigtig god bedring, med foden. Vh Stine