Jubii - alene hjemme!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

787 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Min dejlige mand er hjemme i moderlandet over weekenden og jeg er for første gang i... LANG tid alene hjemme - HELT alene hjemme

Jeg har lagt en plan der ser sådan ud:

Torsdag (idag) : Middag med take away sushi sammen med min bedstis, Anders

Fredag: Wellnessaften med pigerne, hjemmelavede ansigtsmasker m.m. og selvfølgelig tøsefilmz

Lørdag: Gåtur med bedstisen på strøget og biffen om aftenen

Søndag: ???(forslag modtages gerne)

Mandag: Arbejde og så er han hjemme når jeg kommer hjem

Hvad ville I bruge en weekend på hvis I havde den og huset HELT for jer selv?

Kh

Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2009

Vingummien

Uh lyder lækkert.

Søndag syntes jeg bare du skal beholde nattøjet på og flade helt ud på sofaen/sengen foran tv og bare nyde livet

Hvis det var mig, tror jeg vil lave så mange planer at jeg ikke rigtig oplever at være alene og så bagefter fortryde det hehe

Men vil nok nyde livet, slappe helt af og tage en ag af gangen og se hvad jeg gider når jeg så står op

Anmeld

22. oktober 2009

Leneur

Nu er jeg jo en rimelig nybagt mor (knap 8 uger) så hvis jeg fik bare en halv dag for mig selv, ville jeg fylde badekarret med masser af varmt vand, ligge i blød og få løsnet nogle af de ømme muskler op og bagefter SOVE..... ;-) men på trods af ømheden, trætheden og det at jeg nogen gange dufter af noget udefinerbart (læs: gylp) ja så ville jeg ikke være hende foruden.

Anmeld

22. oktober 2009

TbCp

Ahhh hvor skønt altså med sådan en hel weekend alene.

Hvis det var mig tror jeg slet ikke jeg ville lægge planer.
Det er så sjældent jeg er helt alene hjemme uden både mand og barn så jeg ville bare hygge mig helt vildt i mit eget selskab.
Låne nogle gode film, købe en KÆÆÆMPE pose bland selvslik og så putte mig under dynen med film og slik

Der skulle sikkert også shoppes... ahhh en shoppetur uden nogen hænger i ens ben og vræler fordi de er sultne (læs: både barn og mand )

Blev det alt for kedeligt ville jeg besøge nogle af de veninder jeg ser alt for lidt til.

Hav en skøn weekend!

Anmeld

22. oktober 2009

oo

lige p.t. ville jeg bruge den på at færdiggøre min bachelor opgave der skal afleveres 1. november . af uransagelige årsager går min hjerne i sleepmode når Søren er hjemme, og så har jeg absolut ingen arbejdsmoral. Når han ikke er hjemme er jeg verdens bedste universitetstuderende  det har han selvfølgelig bemærket for lææææænge siden, så selvom han har fri imorgen har han her til aften sagt, at han vil køre ud på gymnasiet og arbejde med forskellige ting (blandt andet lege med fysikudstyret). Gode gode mand

du ønskes en dejlig weekend med vennerne, hvad skal I se i biffen??

Anmeld

22. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Rosa skriver:

Min dejlige mand er hjemme i moderlandet over weekenden og jeg er for første gang i... LANG tid alene hjemme - HELT alene hjemme

Jeg har lagt en plan der ser sådan ud:

Torsdag (idag) : Middag med take away sushi sammen med min bedstis, Anders

Fredag: Wellnessaften med pigerne, hjemmelavede ansigtsmasker m.m. og selvfølgelig tøsefilmz

Lørdag: Gåtur med bedstisen på strøget og biffen om aftenen

Søndag: ???(forslag modtages gerne)

Mandag: Arbejde og så er han hjemme når jeg kommer hjem

Hvad ville I bruge en weekend på hvis I havde den og huset HELT for jer selv?

Kh

Rosa

Arh helt alene hjemme er du vel ikk

Anmeld

23. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
malucca09 skriver:

Arh helt alene hjemme er du vel ikk

Neeej - jeg har den lille i maven så jeg er vel aldrig HELT alene...

I aften gik så med wellnessaften i venindernes dejlige selskab med hjemmelavede ansigtsmasker, fed bernaisesauce til maden og en kæmpe chokolade-chok lagkage til dessert som blev serveret til Vild Med Dans

Jeg er lykkelig nu...

Rosa - over and out

Anmeld

23. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Rosa skriver:

Neeej - jeg har den lille i maven så jeg er vel aldrig HELT alene...

I aften gik så med wellnessaften i venindernes dejlige selskab med hjemmelavede ansigtsmasker, fed bernaisesauce til maden og en kæmpe chokolade-chok lagkage til dessert som blev serveret til Vild Med Dans

Jeg er lykkelig nu...

Rosa - over and out

Fantastik aften

/Trine, som ikke nåede at komme af nattøjet i dag

Anmeld

24. oktober 2009

Miamaja

Jeg er ogsaa alene hjemme i weekenden fordi manden skal ud paa sejltur og kikke paa hvaler med sine venner i san francisco

Go to fullsize image guldklumpen er for lille til flere timers sejltur og jeg begynder at kede mig efter 2 timer, saa vi bliver hjemme og tager til the old sacramento train museum  http://www.csrmf.org/

guldklumpen eeeeelsker tog!

Anmeld

24. oktober 2009

Ansemusen

DET lyder bare skønt!! Jeg hader godt nok når manden er væk, savner ham altid med det samme *griner* Men nyder samtidig at kunne have veninder sovende, som man jo ellers ikke rigtig har, når kæresten er hjemme, i hvert fald ikke i dobbeltsengen.
Jeg plejer at booke weekenden op med veninderbesøg, gerne med voernatning, da det er så hygsomt og så bare en masse hyggesnak, lækker snaskemad, film osv!

Den med wellness må jeg prøve, super idé  Og fedt at I ikke kørte den helt ud med udelukkende salat til middag, men gav den gas med kalorierne!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.