Uddannelse - hjælp. Hvad laver du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

279 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. marts 2020

Anonym trådstarter

Hej baby.dk

jeg har en arbejdsskade i begge min albuer (12% varig) og mine to uddannelser jeg har, kan jeg ikke arbejde indenfor længere  så jeg skal finde på en anden uddannelse nu. Men er Tom for ideer. Jeg må ikke belaste mine arme, sidde ved computer, eller være indenfor for håndværker fag  hvad fanden er der så tilbage!?

jeg mangler ideer nu, til at prøve det af i praktik.

så hvad laver du? Kom endelig med ideer

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej baby.dk

jeg har en arbejdsskade i begge min albuer (12% varig) og mine to uddannelser jeg har, kan jeg ikke arbejde indenfor længere  så jeg skal finde på en anden uddannelse nu. Men er Tom for ideer. Jeg må ikke belaste mine arme, sidde ved computer, eller være indenfor for håndværker fag  hvad fanden er der så tilbage!?

Skriv endelig bare hvad du laver, ligegyldig om det er krævende 

Anmeld Citér

12. marts 2020

Anonym

Anonym skriver:

Hej baby.dk

Kørende sælger? Fx. ydelser, alarmer, forsikring mm. 
Du kan nok ikke undgå at skulle bruge dine arme til fx lidt registrering af ordrer eller lign. Men det er måske minimalt og kan tilpasses dit behov? 

Jeg er handelsøkonom og arbejder med salg og rådgivning. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.