Er det virkelig umuligt !??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2020

Anonym trådstarter

M O R til J Vega skriver:

Ja okay, så er chancen li 0 

Ja men hvorfor dælen så tiltagende positiv test 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2020

Anonym trådstarter

Jeg har endda testet med teste fra apoteket frab3 forskellige apoteker ! 

Anmeld Citér

9. marts 2020

Anonym

Anonym skriver:

Ja men hvorfor dælen så tiltagende positiv test 

Jeg har ikke selv erfaringer med apotekets tests men har hørt i flere tråde henover årene at nogen får svag positiv på apotekets uden nogensinde at være gravid. Du må være en af dem for med et  hcg på 2 så er du ihvertfald ikke gravid. Hvis du efter dine beregninger burde være 8 uger henne burde hcg ligge på omkring 100000 plus minus.

Anmeld Citér

9. marts 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har ikke selv erfaringer med apotekets tests men har hørt i flere tråde henover årene at nogen får svag positiv på apotekets uden nogensinde at være gravid. Du må være en af dem for med et  hcg på 2 så er du ihvertfald ikke gravid. Hvis du efter dine beregninger burde være 8 uger henne burde hcg ligge på omkring 100000 plus minus.

Jeg ved det - undrer mig bare man hører hip om folk der ikke kan teste positiv før de er meget langt henne 

Anmeld Citér

9. marts 2020

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Jeg ved det - undrer mig bare man hører hip om folk der ikke kan teste positiv før de er meget langt henne 

Men du har jo fået taget en blodprøve? Som viser den er på 2? Så hvorfor teste yderligere? Spørger af rent nysgerrighed. 

Anmeld Citér

9. marts 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Men de får ikke taget blodprøve.. Og gør de det, så viser den også positiv.. 

Du er ikke gravid, da din blodprøve er negativ

Anmeld Citér

9. marts 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Men er der mon slet ingen undtagelser ? 

Nej. Ikke på graviditet hvis det er det du mener. 

Anmeld Citér

9. marts 2020

MT_2011

Køb dig en privat scanning så du kan få ro i dit hoved. Det har du tydeligvis ikke når du bliver ved med at teste, selvom dine teste fra andre mærker er negativ samt din blodprøve  

Anmeld Citér

9. marts 2020

Æblegrød_dk

Anonym skriver:

Jeg har endda testet med teste fra apoteket frab3 forskellige apoteker ! 

Jeg stoler ikke på apotekets test og det gør jeg af den simple grund, at jeg har læst så mange tråde hvor testene har taget mega fejl. En testede positiv konstant (som dig), men blodprøve var bragende negativ og der var ingen tegn på foster og en anden testede bragende negativ på test fra apoteket adskillige gange pg med et andet mærke bragende positiv, så hun fik taget blodprøve og den var over de 20000hcg og scanning viste foster. Gå efter din blodprøve ellers så test med et andet mærke også i fremtiden. 

Anmeld Citér

9. marts 2020

Anonym trådstarter

Æblegrød_dk skriver:

Jeg stoler ikke på apotekets test og det gør jeg af den simple grund, at jeg har læst så mange tråde hvor testene har taget mega fejl. En testede positiv konstant (som dig), men blodprøve var bragende negativ og der var ingen tegn på foster og en anden testede bragende negativ på test fra apoteket adskillige gange pg med et andet mærke bragende positiv, så hun fik taget blodprøve og den var over de 20000hcg og scanning viste foster. Gå efter din blodprøve ellers så test med et andet mærke også i fremtiden. 

Ej hvor misvisende altså !! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.