Sko opbevaring, i hverdagen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. marts 2020

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har en ret stor baggang, men slet ik nogen form for skoopbevaring, hvilket ireterre mig HVER DAG. 

Det ender tit med at vi bare har en kæmpe stor bunke blandet sko, som vi ik ka finde rundt i, og ka nogen gange bruge flere minutter på at finde et helt sæt sko. Tid som jeg endelig godt ku tænke mig at "spare" væk.

Måske det heller ik hjælper, at min store pige næsten bruger samme str sko som mig, og vi har samme sæt kondisko, fordi mor her jo bare har så god smage, at ungen også syntes de er fede og køber den samme model

Men nu til mit endelig spørgsmål, hvordan opbevare i jeres hverdagssko, så det er dejligt nemt, og overskueligt??

Vil rigtig gerne se billeder, da det gir mig flere ahhhh nå det ka også gøres på den måde indblik. 

Vi har forresten nogle varmerør i baggangen. 

Vh Stine og på forhånd, kæmp r stort tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2020

årgang84

Profilbillede for årgang84

Jeg har set nogle bruge ikeas svævehylder. Da sko jo ikke vejer vildt meget. Så kan du jo næsten lave den efter de mål der passer sig. Samt farve. 

Og hvor mange hylder samt forskellige mellemrum. 

Anmeld Citér

9. marts 2020

Oddi

Profilbillede for Oddi

Vi har længe haft de der skoskabe der sidder på væggen og kan vippes ud agtigt. 

Efter begge vores børn også begyndte at bruge sko svømmer vi også i sko! Vi købte en reol til 99kr i ikea og satte i gangen. Så har de to små 2 hylder hver til sko og så ved de præcis hvor deres sko står og hvor de bor. 
Og så har vi et par kasser på reolen også med sko der ikke bruges til hverdag agtigt. Så mit råd er at rydde ud i skoene så hver man kun har de par der bruges pt. 

Anmeld Citér

9. marts 2020

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Vores gang er ret smal så min mand har bygget en reol af hvide hylder og vandtæt . Vi voksne har en hylde hver og vores drenge deler den. Den er ca 2 meter lang så der kan være mange sko 

Anmeld Citér

9. marts 2020

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
StineW79 skriver:

Vi har en ret stor baggang, men slet ik nogen form for skoopbevaring, hvilket ireterre mig HVER DAG. 

Det ender tit med at vi bare har en kæmpe stor bunke blandet sko, som vi ik ka finde rundt i, og ka nogen gange bruge flere minutter på at finde et helt sæt sko. Tid som jeg endelig godt ku tænke mig at "spare" væk.

Måske det heller ik hjælper, at min store pige næsten bruger samme str sko som mig, og vi har samme sæt kondisko, fordi mor her jo bare har så god smage, at ungen også syntes de er fede og køber den samme model

Men nu til mit endelig spørgsmål, hvordan opbevare i jeres hverdagssko, så det er dejligt nemt, og overskueligt??

Vil rigtig gerne se billeder, da det gir mig flere ahhhh nå det ka også gøres på den måde indblik. 

Vi har forresten nogle varmerør i baggangen. 

Vh Stine og på forhånd, kæmp r stort tak

Vi har en høj reol hvor vi har en hylde til hver - men ud af 5 er der kun en der bruger den. Resten tager skoene af og vader ind, så her ligger de også blander i en bunke

Anmeld Citér

10. marts 2020

StineW79

årgang84 skriver:

Jeg har set nogle bruge ikeas svævehylder. Da sko jo ikke vejer vildt meget. Så kan du jo næsten lave den efter de mål der passer sig. Samt farve. 

Og hvor mange hylder samt forskellige mellemrum. 

Vi har desværre ik mulighed for at sætte hylder op, ret mange steder i baggaganen, pga rør, men nogen enkelt hylder har vi, men det er slet ik nok, med alle de sko vi/jeg har.

Måske en reol ku være vejen frem. Vh Stine 

Anmeld Citér

10. marts 2020

StineW79

Oddi skriver:

Vi har længe haft de der skoskabe der sidder på væggen og kan vippes ud agtigt. 

Efter begge vores børn også begyndte at bruge sko svømmer vi også i sko! Vi købte en reol til 99kr i ikea og satte i gangen. Så har de to små 2 hylder hver til sko og så ved de præcis hvor deres sko står og hvor de bor. 
Og så har vi et par kasser på reolen også med sko der ikke bruges til hverdag agtigt. Så mit råd er at rydde ud i skoene så hver man kun har de par der bruges pt. 

Vi har ik mulighed for at hænge sådan nogen op, og jeg oplever heller ik, at de er store nok. Kender en del der har dem, og de brokker sig over dem konstant, men ka være at vi ska begynde at kigge på en reol måske. Ved bare heller ik helt, hva slags det så sku være. 

Vi har virklig mange sko, og vi bruger dem alle, så det ska være noget med masser af plads vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.