Bonussøskende med fødselsdag samme dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

629 visninger
4 svar
5 synes godt om
7. marts 2020

AnjaZenia

Profilbillede for AnjaZenia

Min ældste datter har fødselsdag lige om lidt. Og min x har fundet en kæreste hvis datter har fødselsdag samme dag. Siden vi gik fra hinanden har vi holdt ungernes fødselsdage sammen. Dvs min familie og hans familie er stadig blevet inviteret. Nu er problemet så, at hans bonus datter jo har fødselsdag samme dag. Så hvad gør man?

Jeg har tænkt at så må man fejre dem begge men samtidig ved jeg at min familie vil synes det er vildt mærkeligt at møde op til 2 fødselsdage og kun medbringe 1 gave. Jeg synes ikke jeg kan tillade mig at sige de skal købe til hende også. 

Man kan sige at hendes fødselsdag er en hverdag så hun har den alene da bonus datteren kun er der i weekenden så det vil hjælpe. 

Hvad tænker i? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2020

Tip!

Måske er nu at i skal holde fødselsdag for jeres datter hver for sig? 

Jeg har én gang holdt fødselsdag hos min daværende kærestes eks kone! Hele hendes familie var inviteret og så min daværende kæreste og jeg. (Og self børnene) 

Mine daværende svigerforældre deltog ikke, da vi inden havde holdt fødselsdag for min bonussøn, hvor både de og min familie var inviteret. 

Vi blev som par enige om at give børnene den samme fødselsdag (min og hans familie) til vores sammenbragte børns fødselsdage, og det var super fint. 

Anmeld Citér

7. marts 2020

AnjaZenia

Profilbillede for AnjaZenia
Tip! skriver:

Måske er nu at i skal holde fødselsdag for jeres datter hver for sig? 

Jeg har én gang holdt fødselsdag hos min daværende kærestes eks kone! Hele hendes familie var inviteret og så min daværende kæreste og jeg. (Og self børnene) 

Mine daværende svigerforældre deltog ikke, da vi inden havde holdt fødselsdag for min bonussøn, hvor både de og min familie var inviteret. 

Vi blev som par enige om at give børnene den samme fødselsdag (min og hans familie) til vores sammenbragte børns fødselsdage, og det var super fint. 

Det forstår jeg ikke. Jeg er måske for træt.. Kan du uddybe? 

Anmeld Citér

8. marts 2020

koeapabshicar

Kan i ikke bare holde fødselsdag hver for sig? Så sørger du for at dit barn får en fødselsdag med din familie og så sørger han for at hun får en fødselsdag med hans familie? At han evt deler den med sit bonusbarn og nye svigerfamilie kan jo så være op til ham. 

Selve fødselsdagen på dagen kan i jo så fejre med den der er der. Hvis du har hende på den pågældende dag så er det dig der hygger med hende, der kan din eks evt bare komme og hygge med hvis han har lyst og omvendt hvis det er ham der har hende den pågældende dag. 

Anmeld Citér

8. marts 2020

Soonmom

Jeg forstår ikke problemet, hvis din datter skal holde på dagen som falder på hverdag og bonus først er der i weekenden, så er der jo ikke noget dilemma, så bliver bonus jo bare holdt i weekenden ? - men ellers snak med din x hvordan i gør

Jeg synes da det er en super god ide at holde sammen, (altså din datter har både mor og far og begge sider med) så det synes jeg da I skal blive ved med så evt uden fars nye kæreste der så kan holde med sit eget barn

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.