Telt ferie skal skal ikke..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.341 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. marts 2020

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg har 27 år med 2 børn den ene er 6år og den anden er 4år. 

Jeg har kikket på sådan noget single camp hvor jeg ville skulle sove i telt med børnene fra mandag til lørdag. Hvor en masse andre singler med børn osse diltager. 

Jeg er dog ikke kæmpe tilhænger af ude livet og telt har nogle problemer med kroppen. Men det kunne osse være fedt at møde andre og måske få nogle nye venner på sådan en tur. 

Er der nogle andre her der har erfaringer med sådan en tur med mindre børn?

Er ikke altid god til at prøve noget nyt og har osse planlagt sommerhus tur ugen efter med mormor og morfar og ved ikke om det ville blive for meget for børnene. Da de ville skulle på telttur en uge. Direkte videre i sommerhus en uge. Og så hjem til deres far dagen efter vi kommer hjem fra sommerhus. 

Vi var i jesperhus i et luksus telt sidste sommer i 3 nætter og børnene have svært ved at finde ro når de skulle sove  på grund af alt den larm. Hvilken osse får mig til at tvivle. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2020

Tip!

Vi skal ikke som sådan på campingferie, men derimod Ølejr, hvor vi sover i telt.. vi har gode madrasser med.

det er piv hyggeligt, især fordi det er helt nede i gear, ungerne leger dagen lang, vi bader, laver mad, vasker op, bader igen, spiser is.. 

vi er alene forældre med børn, og så passer vi på hinandens børn, hvis nogen har brug for en lur, en løbetur eller andet. 

Anmeld Citér

7. marts 2020

anna111

Tip! skriver:

Vi skal ikke som sådan på campingferie, men derimod Ølejr, hvor vi sover i telt.. vi har gode madrasser med.

det er piv hyggeligt, især fordi det er helt nede i gear, ungerne leger dagen lang, vi bader, laver mad, vasker op, bader igen, spiser is.. 

vi er alene forældre med børn, og så passer vi på hinandens børn, hvis nogen har brug for en lur, en løbetur eller andet. 

Mange tak jeg har lige bestilt turen tror bare mere jeg er navøs fordi det er noget nyt. Men håber da det bliver hyggeligt alligevel. 

Det værste der kan ske er der at vi køre hjem igen 

Anmeld Citér

7. marts 2020

Tip!

anna111 skriver:

Mange tak jeg har lige bestilt turen tror bare mere jeg er navøs fordi det er noget nyt. Men håber da det bliver hyggeligt alligevel. 

Det værste der kan ske er der at vi køre hjem igen 

Det var jeg også da jeg troppede op på havnen i Svendborg og skulle med færgen. 

Men det gik jo fint, og nu vil vi bare afsted igen. 

Hvor skal du på camping henne af?

Anmeld Citér

7. marts 2020

anna111

Tip! skriver:

Det var jeg også da jeg troppede op på havnen i Svendborg og skulle med færgen. 

Men det gik jo fint, og nu vil vi bare afsted igen. 

Hvor skal du på camping henne af?

Har valgt limfjord camping og Vandland  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.