Mug i marmeladen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.216 visninger
5 svar
4 synes godt om
5. marts 2020

Anonym trådstarter

Åh nej - har her til aften ( ved et uheld!!!) spist hjemmelavet marmelade hos min mor - da jeg har spist det, opdager min mand mig på låget - indvendig!!!!! 
shiiit altså. Er der en sundheds sagkyndig, som Kaj fortælle mig om jeg med al sandsynlighed bliver mega syg nu? 
det er ca to timer siden. Og jeg har kvalme. Måske fordi jeg tænker på det konstant - eller bliver jeg syg?!? 
vi skal på ski, på lørdag og jeg er jo mega nervøs nu 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Åh nej - har her til aften ( ved et uheld!!!) spist hjemmelavet marmelade hos min mor - da jeg har spist det, opdager min mand mig på låget - indvendig!!!!! 
shiiit altså. Er der en sundheds sagkyndig, som Kaj fortælle mig om jeg med al sandsynlighed bliver mega syg nu? 
det er ca to timer siden. Og jeg har kvalme. Måske fordi jeg tænker på det konstant - eller bliver jeg syg?!? 
vi skal på ski, på lørdag og jeg er jo mega nervøs nu 

Mug! Han opdager mug!!!

Anmeld Citér

5. marts 2020

Roselil

Profilbillede for Roselil

Hvis du bliver syg af det så kommer det forholdsvis hurtigt. Jeg er flere gange kommet til at spise mug uden der er sket noget. Haha, lidt sjovt at tænke på, men køber f.eks. Økologisk brød og det mugner nemt, samt marmelade hvis et Af børnene slikker på skeen og puttter i marmeladen så mugner det hurtigt. Da jeg var barn, har jeg ofte spist noget med mølæg og larver i, fra kornprodukter, linser og nødder. Ja, min mor var ikke super hygiejnisk der skete dog intet ved det

Anmeld Citér

5. marts 2020

Anonym trådstarter

Roselil skriver:

Hvis du bliver syg af det så kommer det forholdsvis hurtigt. Jeg er flere gange kommet til at spise mug uden der er sket noget. Haha, lidt sjovt at tænke på, men køber f.eks. Økologisk brød og det mugner nemt, samt marmelade hvis et Af børnene slikker på skeen og puttter i marmeladen så mugner det hurtigt. Da jeg var barn, har jeg ofte spist noget med mølæg og larver i, fra kornprodukter, linser og nødder. Ja, min mor var ikke super hygiejnisk der skete dog intet ved det

Puha - så du tror, her tre timer efter, det ville være kommet? 
he he du har da prøvet lidt af hvert så! 

Anmeld Citér

5. marts 2020

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det sker der højest sansyndeligt ik noget ved. 

Kender en del ældre mennesker, som bare lige skraber muggen af, og det gælder både marmelade, ost osv osv. Og de blir aldrig syge. 

Tænker også, at når man tænker for meget over det, så ka man gøre sig selv helt dårlig, og hvis ik du havde opdaget det, havde du sikkert ik bemærket noget. Vh Stine 

Anmeld Citér

5. marts 2020

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Det sker der højest sansyndeligt ik noget ved. 

Kender en del ældre mennesker, som bare lige skraber muggen af, og det gælder både marmelade, ost osv osv. Og de blir aldrig syge. 

Tænker også, at når man tænker for meget over det, så ka man gøre sig selv helt dårlig, og hvis ik du havde opdaget det, havde du sikkert ik bemærket noget. Vh Stine 

Tak! Du har helt ret - jeg kan hurtigt køre mig selv helt op

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.