Knæoperation, andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. marts 2020

Mom

Profilbillede for Mom

Hej alle sammen,

Nu er det snart 5 uger siden jeg fik en kikkertoperation i knæet. Min umiddelbare tro, er at alt går efter planen. Jeg er startet på job igen for 14 dage siden (mest sidde på kontor, men går en del op og ned at trapper hver dag), og har ud over det en normal fungerende hver dag. MEN knæet er stadig hævet, og jeg kan stadig ikke strække benet helt ud, hvilket betyder at jeg stadig halter og at jeg ikke kan stå op særlig længe ad gangen. Jeg oplever stadig smerter om aftenen.

Er der andre der måske har været igennem en kikkert operation i knæet, som vil dele deres oplevelse bagefter?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2020

Mortilah

Nu ved jeg ik hvad du fik lavet, men jeg fik opereret menisk via kikkertundersøgelse. Jeg havde en sær følelse i knæet i lang tid og endte også med en méngrad, som jeg fik erstatning for. I dag 8 år senere har jeg ingen problemer. Jeg har trænet benene og kan fint løbetræne uden problemer

Anmeld Citér

3. marts 2020

Mom

Profilbillede for Mom
Mortilah skriver:

Nu ved jeg ik hvad du fik lavet, men jeg fik opereret menisk via kikkertundersøgelse. Jeg havde en sær følelse i knæet i lang tid og endte også med en méngrad, som jeg fik erstatning for. I dag 8 år senere har jeg ingen problemer. Jeg har trænet benene og kan fint løbetræne uden problemer

Jeg fik "blot" fjernet noget væv og en kronisk betændt slimhinde. 

Men jeg tænker om det er hævelsen der forhindre mig i at strække benet? Selvom jeg fornemmer at hævelsen er foran knæet og ikke i knæhasen.

Jeg kan sagtens cykle, men jeg halter når jeg går og kan (endnu?) ikke stå ordentlig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.