Trænger til at lukke lidt fustrationer ud!
Sikke en frustrerende dag! Havde haft kvalme i 4 dage, det startede 3 dage efter ÆL, i dag tror jeg så det sluttede! er SÅ træt af falske graviditets tegn, fra ÆL og til mens i sidste måned var det det samme! Tænkte at nu måtte jeg hellere til at tage den med ro, og tænke på noget andet end baby´er, så kunne det være symptomerne forsvandt, men næææææ nej
Har også lige fået en sms ind af døren, at jeg er blevet tante til en lille pige, er selvfølgelig superglad på deres vegne, men samtidig har jeg også lyst til at tude!!!
Er super nervøs for at skulle ind og se hende, for aner ikke hvordan jeg vil reagere. IIIIIIIH hader jeg skal have det sådan, føler mig som hende det sure og altid negative familiemedlem. Og hvorfor skal jeg have så ondt af mig selv, vi har trods alt kun prøvet i 3 måneder, eller 4 cyklusser, men har længe vil have børn. Ved godt det nok skal blive min tur, men derfor gør det stadig ondt.
Sikke en dag, alting skal altid falde oven i hinanden, og få det hele til at føles meget værrer end det er.
Knus fra mig med alle fustrationerne
Anmeld