Trænger til at lukke lidt fustrationer ud!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

651 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. oktober 2009

cdinesen

Sikke en frustrerende dag! Havde haft kvalme i 4 dage, det startede 3 dage efter ÆL, i dag tror jeg så det sluttede! er SÅ træt af falske graviditets tegn, fra ÆL og til mens i sidste måned var det det samme! Tænkte at nu måtte jeg hellere til at tage den med ro, og tænke på noget andet end baby´er, så kunne det være symptomerne forsvandt, men næææææ nej Har også lige fået en sms ind af døren, at jeg er blevet tante til en lille pige, er selvfølgelig superglad på deres vegne, men samtidig har jeg også lyst til at tude!!!  Er super nervøs for at skulle ind og se hende, for aner ikke hvordan jeg vil reagere. IIIIIIIH hader jeg skal have det sådan, føler mig som hende det sure og altid negative familiemedlem. Og hvorfor skal jeg have så ondt af mig selv, vi har trods alt kun prøvet i 3 måneder, eller 4 cyklusser, men har længe vil have børn. Ved godt det nok skal blive min tur, men derfor gør det stadig ondt.

Sikke en dag, alting skal altid falde oven i hinanden, og få det hele til at føles meget værrer end det er.

Knus fra mig med alle fustrationerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2009

6800

cdinesen skriver:

Sikke en frustrerende dag! Havde haft kvalme i 4 dage, det startede 3 dage efter ÆL, i dag tror jeg så det sluttede! er SÅ træt af falske graviditets tegn, fra ÆL og til mens i sidste måned var det det samme! Tænkte at nu måtte jeg hellere til at tage den med ro, og tænke på noget andet end baby´er, så kunne det være symptomerne forsvandt, men næææææ nej Har også lige fået en sms ind af døren, at jeg er blevet tante til en lille pige, er selvfølgelig superglad på deres vegne, men samtidig har jeg også lyst til at tude!!!  Er super nervøs for at skulle ind og se hende, for aner ikke hvordan jeg vil reagere. IIIIIIIH hader jeg skal have det sådan, føler mig som hende det sure og altid negative familiemedlem. Og hvorfor skal jeg have så ondt af mig selv, vi har trods alt kun prøvet i 3 måneder, eller 4 cyklusser, men har længe vil have børn. Ved godt det nok skal blive min tur, men derfor gør det stadig ondt.

Sikke en dag, alting skal altid falde oven i hinanden, og få det hele til at føles meget værrer end det er.

kender det kun alt for godt, inden for den sidste måned er 4 veninder kommet med deres "jeg er gravid" meddelelser..og de er alle 4 13 uger henne...vi skal til fest sammen på lørdag hele venne flokken, og vi kan jo alle regne ud, hvad samtale emnerne kommer til at handle om...jeg vil være den eneste kvinde til festen, som ikke er gravid...

Det er møjhamrende fucking fustrerende....

Anmeld

23. oktober 2009

Trolde_mor

cdinesen skriver:

Puha kan godt genkende det du skriver Er bare så hårdt når man ser små babyer fordi folk omkring en har født, eller får meddelser og hver uge læser hvor længe de nu er henne, hvordan det går, hvor lykkelige de er.

Man vil jo gerne være glade på deres vegne, og er det da også, men ikke så meget som man normalt ville være, hvis ikke man sådan ønskede det var en selv Og får bare SÅ dårlig samvittighed

Anmeld

23. oktober 2009

otlitrom

cdinesen skriver:

Sikke en frustrerende dag! Havde haft kvalme i 4 dage, det startede 3 dage efter ÆL, i dag tror jeg så det sluttede! er SÅ træt af falske graviditets tegn, fra ÆL og til mens i sidste måned var det det samme! T ænkte at nu måtte jeg hellere til at tage den med ro, og tænke på noget andet end baby´er, så kunne det være symptomerne forsvandt, men næææææ nej

Jeg ved lige hvordan du har det.. Jeg går også og tænker på de tegn hele tiden. "Nu har jeg kvalme, nu har jeg ondt i maven på en ny måde, nu har jeg dit og nu har jeg dat.." Og jeg er ved at være rimelig træt af det.. Jeg føler mig som en klovn, der tror det hele, men at det aldrg passer, for min mens kommer jo hver gang... Har overvejet at droppe baby.dk, men jeg tror ikke det nytter oget. De dage jeg ikke er herinde tænker jeg lige så meget over det.. Så jeg bliver her bare

Vi skal nok få de unger.. Men lige nu må vi bare gå og være skøre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.