Barnevogn med i Ikea?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.458 visninger
5 svar
3 synes godt om
2. marts 2020

Tinstin

Jeg ville gerne i Ikea i weekenden og jeg ville gerne have begge børnene med - men den ene er kun 1 år og vil skulle sove undervejs.
Jeg vil gerne have en barnevogn med til ham og så tænkte jeg, at så kunne min mand tage en kundevogn og den 3-årige.

Men jeg har været meget i Ikea (uden børn eller med baby i vikle!) og jeg kan faktisk ikke huske, at jeg rigtigt har set nogle barnevogne. Som regel ligger børnene i autostole, lifte eller på dyner i vognen... er der en grund til, at folk ikke tager barnevogne med? Eller har jeg bare overset dem?

Vi vil nemlig gerne have en god Ikea-tur og også for børnene.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2020

Tinstin

Hehe, kom lige i tanke om... hvis vi har barnevognen med, har vi ikke plads til noget som helst i bagagerummet. Måske er det derfor, folk lader barnevognen blive hjemme...!

Anmeld Citér

2. marts 2020

ønskebørn74

Tinstin skriver:

Hehe, kom lige i tanke om... hvis vi har barnevognen med, har vi ikke plads til noget som helst i bagagerummet. Måske er det derfor, folk lader barnevognen blive hjemme...!

Jeg ser tit barnevogne i ikea og husk i kan låne en trailer gratis. 

Anmeld Citér

2. marts 2020

Fie85

Profilbillede for Fie85
Tinstin skriver:

Jeg ville gerne i Ikea i weekenden og jeg ville gerne have begge børnene med - men den ene er kun 1 år og vil skulle sove undervejs.
Jeg vil gerne have en barnevogn med til ham og så tænkte jeg, at så kunne min mand tage en kundevogn og den 3-årige.

Men jeg har været meget i Ikea (uden børn eller med baby i vikle!) og jeg kan faktisk ikke huske, at jeg rigtigt har set nogle barnevogne. Som regel ligger børnene i autostole, lifte eller på dyner i vognen... er der en grund til, at folk ikke tager barnevogne med? Eller har jeg bare overset dem?

Vi vil nemlig gerne have en god Ikea-tur og også for børnene.

Vi har ikke haft barnevogn med af den simple grund, at den ikke kan være i vores bil og vi så kan handle samtidig. Det var meget mere besværligt, at skulle pakke barnevognen sammen fremfor bare at tage barnet i autostol/lægge på dyner i kundevognen. Vi har heller ikke anhængertræk, så vi ville ikke kunne bruge en lånetrailer. 

Anmeld Citér

2. marts 2020

fehår

Jeg har også tit set barnevogne i Ikea 

Anmeld Citér

2. marts 2020

Oddi

Profilbillede for Oddi

Du kan uden problemer have den med til ikea. Tror det fleste vælger noget andet pga pladsen i bilen, men skal man bare have småting er det jo ikke et problem. Ellers kan man leje en trailer gratis. 

Vi har dog altid været derinde når børnene var vågne. Gad ikke styrer en barnevogn og en kundevogn haha. Så vi har altid kørt så det passede med at en lur var enten før eller efter ikea turen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.