Øv altså 
min søster var i et dejligt parforhold men hendes kæreste afsluttede lige pludselig som gav min søster en krise ( dette skete 1 år siden)
Siden da har hun været Extreme selvoptaget som er normalt man skal finde et sted at bo, osv osv
men problemet er mine børn savner hende og hun spørge aldrig ind til dem eller noget hun ser dem aldrig 
hun er 27 år - jeg er så skuffet
nu har jeg spurgte om hun ikke snart kunne komme på besøge men det vild hun gerne og siger det til vores søn men hun kommer aldrig 
Nu havde vi en weekend planlagt og når jeg ringede bort forklarer hun hele tiden og hentyder til VI skal betale for hendes DSB - Hun arbejder! Hun er kun sig selv og tjener fint!
Nu har jeg fået nok! Og sagde hun ikke behøver komme fordi hun vild ikke fordi så havde hun gjort det vi snakker 1 år hun ikke har besøgte os 

jeg er så såret at selvom hun kom denne weekend ( gøre hun ikke ) men om det vilde ske vilde jeg ha sværte ved at være omkring hende
hvad gøre med sådan nogle mennsker? Synes hun er så egoistiske vi skal betale hendes billetten jeg har i mine uge dage fået en orange bilette til 45kr
ah jeg er så ked af det 

Anmeld
Citér