Når ens børn er valgt fra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
2 svar
7 synes godt om
28. februar 2020

Anonym trådstarter

Øv altså 

min søster var i et dejligt parforhold men hendes kæreste afsluttede lige pludselig som gav min søster en krise ( dette skete 1 år siden)

Siden da har hun været Extreme selvoptaget som er normalt man skal finde et sted at bo, osv osv 

men problemet er mine børn savner hende og hun spørge aldrig ind til dem eller noget hun ser dem aldrig 

hun er 27 år - jeg er så skuffet  

nu har jeg spurgte om hun ikke snart kunne komme på besøge men det vild hun gerne og siger det til vores søn men hun kommer aldrig 

Nu havde vi en weekend planlagt og når jeg ringede bort forklarer hun hele tiden og hentyder til VI skal betale for hendes DSB - Hun arbejder! Hun er kun sig selv og tjener fint!

Nu har jeg fået nok! Og sagde hun ikke behøver komme fordi hun vild ikke fordi så havde hun gjort det vi snakker 1 år hun ikke har besøgte os 

jeg er så såret at selvom hun kom denne weekend ( gøre hun ikke ) men om det vilde ske vilde jeg ha sværte ved at være omkring hende

hvad gøre med sådan nogle mennsker? Synes hun er så egoistiske vi skal betale hendes billetten jeg har i mine uge dage fået en orange bilette til 45kr 

ah jeg er så ked af det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2020

Tommelise

Jeg ville slet ikke kunne undvære mine højtelskede nieceer og nevøer i et år.

Men har I ikke besøgt hende ? - og hvis nej - hvorfor ikke?

Har bruddet taget hårdere på hende, end I er klar over ? 

Har hendes krise været så voldsom, at hun kun lige har kunnet overskue det vigtigste ?

Taler I slet ikke sammen, om hvordan I hver især har det ?

Anmeld Citér

29. februar 2020

FruK

Har du sagt til hende at du er ked af at I ikke ses mere? Inden du trak dig?

Og besøger I hende - har du foreslået det?

Man kan ikke tvinge folk til at være sammen med en - heller ikke familie. Jeg ville ikke blive sur eller smække døren, men fortsat foreslå at ses og fortælle hende at du ville ønske at I sås mere.

Min mor har valgt både mig og mine børn fra. Det er jeg ked af, men det er jo hendes valg. Jeg kan ikke leve op til alle de ting jeg skal, for at hun vil se mig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.