Hej til undersøgelse om barneliv og indkøb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
8 svar
6 synes godt om
28. februar 2020

MickAarhus

Hej i forbindelse med vores studie på Markedsføringsøkonomen. er vi ved at lave et projekt, der handler om købsvaner og bleer i forbindelse med det gode børne/familie liv. 

Det tager ca 3 min. Det kunne være helt fantastisk hvis nogle havde tid og overskud. 

Der er visuel kage til alle der deltager 

https://www.survey-xact.dk/servlet/com.pls.morpheus.web.pages.CoreRespondentCollectLinkAnonymous 

Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak Tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2020

Lefrica

Profilbillede for Lefrica

Linket virker ikke... 

Anmeld Citér

28. februar 2020

MickAarhus

28. februar 2020

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Besvaret

held og lykke :)

Anmeld Citér

28. februar 2020

Birthdaybaby

Undersøgelsen er lidt fjollet. 

Hvordan skal jeg svare på hvad mine børn koster pr. måned? Er det i alt hvad man betaler, som merforbrug af vand, vaskemaskine, institutioner osv? Eller merudgifter til bleer og fødevarer? Eller tøj og legetøj? Og er det ift børnepenge brutto/netto? 
Tænker i øvrigt at husstandens samlede indkomst er sat meget lavt, de fleste med 2 fuldtidsjobs og børne/ungeydelse vil ramme den højeste kategori.  

Jeg manglede derudover en svarmulighed der hedder “ved ikke” - for jeg aner virkelig ikke om vi bruger 2 eller 12 pakker bleer om måneden. Ved kun de koster ca. kr. 50 pr. pakke - så sørgede for at de to svar passede sammen. 

Anmeld Citér

28. februar 2020

Ano18

Der er et felt der hedder hvilket blemærke bruger du. Under kommentarer ville jeg skrive noget om et andet blemærke men det må man ikke. Der står man kun må kommentere på det blemærke (nævne det) man har valgt. Jeg ville skrive vi kun brugte Rema til den ene og kun libero til den anden, begge pga de simpelthen ikke kan tåle andet. Så ligegyldigt andre kriterier vi end må have kan vi kun gå efter et bestemt mærke grundet allergi.
Jeg mangler endvidere at kunne skrive allergi som et kriterie - da jeg jo må vælge 1 ved alt andet såsom pasform og pris etc, fordi vi ikke rigtig har et valg.

Anmeld Citér

28. februar 2020

Ano18

Og ja hvorfor kan man kun vælge 5 børn - hvad m os der har flere. Min søn på 18 er vel selvfølgelig voksen - men stadig en omkostning ... måske personer pr husstand 

evt et felt m bemærkninger

Anmeld Citér

28. februar 2020

Abracadabra

Bleer på abonnement har været oppe mange gange før - det ER altså svært at se det fornuftige i, når mange handler på fx nemlig.com. 

Det giver måske mening, hvis man bor langt ude på landet uden bil - men så bliver leveringsomkostningerne meget høje. Og så KUN for bleer? Så hellere få alle dagligvarerne på én gang. 

Anmeld Citér

28. februar 2020

koeapabshicar

Jeg stoppede ved “hvad var din største frygt da du skulle have dit første barn”. Det var et super underligt og overhovedet ikke relevant for resten af skemaet. Bleer på abonnement kommer aldrig til at ske herhjemme. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.