Enlig og dating

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.575 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. februar 2020

Anonym trådstarter

Hjælp, har været enlig i et halvt år og er så småt begyndt at date, men hvordan griber man det lige an når man er så heldig at have sit barn langt det meste af tiden ? altså kan man have besøg om aftenen når barnet sover, får man passet sit barn eller noget helt andet fortæl fortæl enten hvad i selv har gjort/gør eller ville gøre hvis i stod i situationen

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2020

Rosa Sofia

Afhængig af hvor gammel barnet er og hvor god det er til at sove igennem, ville jeg godt "turde" have besøg om aftenen. Ellers ville jeg få det passet, og så er jeg typen, der vil vente rigtigt længe med at præsentere min søn for nogen. Men jeg er også i den omvendte situation, hvor jeg kun har barn hver anden weekend og i øvrigt er mor til en sensitiv dreng, som jeg ikke vil udsætte for tilfældige/skiftende kærester. 

Anmeld Citér

20. februar 2020

Anonym

Anonym skriver:

Hjælp, har været enlig i et halvt år og er så småt begyndt at date, men hvordan griber man det lige an når man er så heldig at have sit barn langt det meste af tiden ? altså kan man have besøg om aftenen når barnet sover, får man passet sit barn eller noget helt andet fortæl fortæl enten hvad i selv har gjort/gør eller ville gøre hvis i stod i situationen

Når jeg dater så kommer de efter at min søn sover. Han er 4 år og sover meget tungt. 

Anmeld Citér

20. februar 2020

Anonym trådstarter

Rosa Sofia skriver:

Afhængig af hvor gammel barnet er og hvor god det er til at sove igennem, ville jeg godt "turde" have besøg om aftenen. Ellers ville jeg få det passet, og så er jeg typen, der vil vente rigtigt længe med at præsentere min søn for nogen. Men jeg er også i den omvendte situation, hvor jeg kun har barn hver anden weekend og i øvrigt er mor til en sensitiv dreng, som jeg ikke vil udsætte for tilfældige/skiftende kærester. 

Barnet er 2.5år og vågner en sjælden gang imellem og kalder der var absolut heller ikke nogen der skulle møde barnet

Anmeld Citér

21. februar 2020

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Som udgangspunkt vil jeg altid mødes 1-2 gange ude, hvor mine børn bliver passet (så jeg skal ikke på date igen før mindsten er gammel nok til at blive passet). Efterfølgende har jeg ingen skrupler ved at få besøg når børnene sover. Da min ældste var yngre havde jeg mange hyggelige dates på sofaen mens hun sov 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.