Pinligt spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.441 visninger
5 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. februar 2020

Anonym trådstarter

Hej damer.

Min kæreste og jeg prøvede analsex for første gang i eftermiddag. Det var virkelig dejligt, ingen smerter eller ubehag og jeg var varmet godt op og slappede fint af. Vi havde begge været i bad først og brugt intimsæbe, samt masser af glidecreme undervejs. Jeg var logeledes i bad efterfølgende. Men... altså, efter et par timer fik jeg simpelthen så dårlig mave   den rumler og knurrer og jeg har en mystisk slimet diarré, lidt ligesom når man har en irriteret tyktarm, hvilket jeg døjer lidt med indimellem. Men for søren, er det normalt? Der er ikke noget der gør ondt overhovedet, bare en masse masse luft og ja... 

Hvad i alverden skal jeg stille op? Skal jeg tage til lægen eller? 

Beklager dette hyggelige indlæg, er bare lidt flov.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2020

HåberPåMirakler

Det er helt normalt, sker hver gang for mig 

Jeg skal altid på wc bagefter, det slimet er nok glidecreme/sæd og så glider alt ligesom bare nemmere med ud når glidecremen er der.

Dejligt at i nød det begge to, vi har faktisk analsex lige så ofte som alm hvis ikke mere, og kan love at det du oplever er helt normalt 

Anmeld Citér

18. februar 2020

Anonym trådstarter

HåberPåMirakler skriver:

Det er helt normalt, sker hver gang for mig 

Jeg skal altid på wc bagefter, det slimet er nok glidecreme/sæd og så glider alt ligesom bare nemmere med ud når glidecremen er der.

Dejligt at i nød det begge to, vi har faktisk analsex lige så ofte som alm hvis ikke mere, og kan love at det du oplever er helt normalt 

Tusind tak for svar, var bare lidt overrasket over det kan vare så mange timer efter  men okay, det var første gang og jeg faldt i søvn inden jeg tømte. Det har nok heller ikke hjulpet 

Det var rigtig skønt, og noget der skal prøves igen snart! 

Anmeld Citér

18. februar 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Hej damer.

Min kæreste og jeg prøvede analsex for første gang i eftermiddag. Det var virkelig dejligt, ingen smerter eller ubehag og jeg var varmet godt op og slappede fint af. Vi havde begge været i bad først og brugt intimsæbe, samt masser af glidecreme undervejs. Jeg var logeledes i bad efterfølgende. Men... altså, efter et par timer fik jeg simpelthen så dårlig mave   den rumler og knurrer og jeg har en mystisk slimet diarré, lidt ligesom når man har en irriteret tyktarm, hvilket jeg døjer lidt med indimellem. Men for søren, er det normalt? Der er ikke noget der gør ondt overhovedet, bare en masse masse luft og ja... 

Hvad i alverden skal jeg stille op? Skal jeg tage til lægen eller? 

Beklager dette hyggelige indlæg, er bare lidt flov.

Helt normalt. Specielt hvis han er kommet i dig samtidig. Tænk på det er “fremmede” væsker i form af glidecreme og sæd det er i dig og det vil kroppen skille sig af med. Ingen grund til bekymring 

Anmeld Citér

18. februar 2020

Oddi

Profilbillede for Oddi

Helt normalt hvis han har haft udløsning i dig. Jeg havde diarré hele dagen efter. 

Vi bruger altid kondom ved analsex, jeg gider sku ikke rende rundt med diarré plus hvis man pludselig under akten hellere vil tilbage til alm sex så kan kondomet bare tages af og der behøves ingen rengøring af penis.

Anmeld Citér

19. februar 2020

Bvadr

Jeg kendte engang en der påstod at hun sked sæd ud i en uge efter. Om det passer aner jeg ikke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.