Positiv eller falsk positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

795 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. februar 2020

Anonym trådstarter

Hej alle sammen. Jeg har taget en test af følgende grunde: ondt i brysterne efter mens, mens på 2 dage(!) som ikke var særlig slem , træthed og ikke mindst en helt forskruet lugtesans - faktisk fik lugtesansen mig til at teste selvom jeg lige har haft en kort mens. 
Nå, men jeg tog en test som jeg har lidt svært ved at forstå. Tog en negativ test 4 dage før mens og nu denne lige efter. Indenfor tid var den egentlig lidt positiv (billedet med dårligt lys) men efter synes jeg mere den er negativ.  jeg har læst at inden urinen fordamper, kan man få en “falsk positiv” pga. at stregen er våd, hvilket kan forklare, hvorfor stregen lidt er forsvundet? 
Med begge mine andre børn kunne jeg teste positiv før 4+0 

Hvad tænker I? Har nogle prøvet lignende? Testen er fra normal..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2020

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Anonym skriver:

Hej alle sammen. Jeg har taget en test af følgende grunde: ondt i brysterne efter mens, mens på 2 dage(!) som ikke var særlig slem , træthed og ikke mindst en helt forskruet lugtesans - faktisk fik lugtesansen mig til at teste selvom jeg lige har haft en kort mens. 
Nå, men jeg tog en test som jeg har lidt svært ved at forstå. Tog en negativ test 4 dage før mens og nu denne lige efter. Indenfor tid var den egentlig lidt positiv (billedet med dårligt lys) men efter synes jeg mere den er negativ.  jeg har læst at inden urinen fordamper, kan man få en “falsk positiv” pga. at stregen er våd, hvilket kan forklare, hvorfor stregen lidt er forsvundet? 

Hej 

Hmm jeg syntes godt, at jeg kan ane noget på det første billede. 

Men ikke på det andet billede. 

Jeg ville nok teste igen om et par dage.  

Anmeld Citér

16. februar 2020

Anonym

Jeg ville teste med et andet mærke. Med Valmed har jeg testet positiv med begge unger 3+2/3 men først kunnet fange en svag streg 4+0 med Normals teste. De er virkelig lidt følsomme. Anbefaler Valmed - de er også mere klare end fx Babyplans.

Anmeld Citér

16. februar 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg ville teste med et andet mærke. Med Valmed har jeg testet positiv med begge unger 3+2/3 men først kunnet fange en svag streg 4+0 med Normals teste. De er virkelig lidt følsomme. Anbefaler Valmed - de er også mere klare end fx Babyplans.

Tak, jeg må jo nok hellere prøve med en valmed for en sikkerheds skyld... men da jeg egentlig har haft en slags menstruation, tror jeg mest at Normal testen opfører sig mærkeligt.. den tror jeg ikke jeg køber en anden gang 

Anmeld Citér

16. februar 2020

Anonym trådstarter

Dig, mig og vores små prinsesser <3 skriver:

Hej 

Hmm jeg syntes godt, at jeg kan ane noget på det første billede. 

Men ikke på det andet billede. 

Jeg ville nok teste igen om et par dage.  

Tak, jeg prøver med en valmed og ser om den viser noget. 

Anmeld Citér

17. februar 2020

Anonym trådstarter

Opdatering: valmed viste negativ 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.