Neonate BC-6500D timer forsvundet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.238 visninger
6 svar
2 synes godt om
5. februar 2020

Kærlighedskartoflen

Profilbillede for Kærlighedskartoflen

Hej alle, 

Jeg håber I kan hjælpe en desperat mor 

Timer funktionen på vores Neonate alarm er forsvundet efter den havde fået lidt vand i voldsomt regnvejr og da jeg bruger den om natten til, at holde styr på hvor længe min terrorist sover ad gangen, savner jeg den virkelig meget. 
Andre der har oplevet lignende og har en løsning? Eller er det en investering i en ny alarm? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2020

StineW79

Profilbillede for StineW79

Måske jeg spørg dumt, men ka du ik se hvor meget hun har sovet, ved at kigge på kl, når du ligger hende i seng om aften, også kigge på kl, når hun vågner om morgen og i står op?

Og jeg spørg kun, fordi jeg er i tvivl om dit spørgsmål!

Ellers så tag den med i butikken, den er købt og få dem til at hjælpe dig, med at finde fungtionen igen. 

Og ka du slet undvære den, er du nok nød til at købe en ny. Vh Stine 

Anmeld Citér

6. februar 2020

Kærlighedskartoflen

StineW79 skriver:

Måske jeg spørg dumt, men ka du ik se hvor meget hun har sovet, ved at kigge på kl, når du ligger hende i seng om aften, også kigge på kl, når hun vågner om morgen og i står op?

Og jeg spørg kun, fordi jeg er i tvivl om dit spørgsmål!

Ellers så tag den med i butikken, den er købt og få dem til at hjælpe dig, med at finde fungtionen igen. 

Og ka du slet undvære den, er du nok nød til at købe en ny. Vh Stine 

Hej Stine, 

Jeg kan godt se det også er en smule vagt formuleret 

Selvfølgelig kan jeg kigge på klokken når jeg lægger hende  Grunden til jeg er så glad for funktionen er, at hun hver nat vågner 5-10 gange og der er det rart at se, hvor længe hun har sovet, om det er tid til mad osv. 

Jeg håbede slap for, at at skulle ud i butikken med den, men der er nok ikke andet for. 

Tak for dit svar 

Anmeld Citér

6. februar 2020

Jixy

Profilbillede for Jixy

Nu kan jeg ikke lige teste det, da den ligger inde ved mit barn .

Men jeg mener, at man kan trykke på en knap på Venstre side af babyalarmen og holde den inden, så forsvinder timeren. Så måske du har ramt den knap.

Anmeld Citér

6. februar 2020

Millennialmoms

Kærlighedskartoflen skriver:

Hej alle, 

Jeg håber I kan hjælpe en desperat mor 

Timer funktionen på vores Neonate alarm er forsvundet efter den havde fået lidt vand i voldsomt regnvejr og da jeg bruger den om natten til, at holde styr på hvor længe min terrorist sover ad gangen, savner jeg den virkelig meget. 
Andre der har oplevet lignende og har en løsning? Eller er det en investering i en ny alarm? 

Prøv at skrive til nordmændene. Vi har fået tilsendt en ny omkostningsfrit da der opstod problemer med vores. 

Anmeld Citér

7. februar 2020

Kærlighedskartoflen

Millennialmoms skriver:

Prøv at skrive til nordmændene. Vi har fået tilsendt en ny omkostningsfrit da der opstod problemer med vores. 

Nordmændene, er det Neonate? 

1000 tak for dit svar 

Anmeld Citér

7. februar 2020

Kærlighedskartoflen

Jixy skriver:

Nu kan jeg ikke lige teste det, da den ligger inde ved mit barn .

Men jeg mener, at man kan trykke på en knap på Venstre side af babyalarmen og holde den inden, så forsvinder timeren. Så måske du har ramt den knap.

Hov, ser først dit svar nu. Tak 

Endte med at skrive til Neonate, som guidede mig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.