Venter svar fra sælger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
6 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. januar 2020

Anonym trådstarter

Jeg har kigge efter i noget tid som jeg så var heldig at find på markedspladsen på facebook i mandags jeg sender en privat besked til sælge med nogle spørgmål dem er hun hurtigt til at svar på mandag aften skrive jeg for og aftale nærmere hvornår jeg kan kom og se varen den har jeg ikke fået svar på endnu ( den er læste i går kl 9,30)  

Hvor langtid vil i sige man skal giv en sælge til at svar før man kigge vider ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2020

De3Guldklumper

Jeg har kigge efter i noget tid som jeg så var heldig at find på markedspladsen på facebook i mandags jeg sender en privat besked til sælge med nogle spørgmål dem er hun hurtigt til at svar på mandag aften skrive jeg for og aftale nærmere hvornår jeg kan kom og se varen den har jeg ikke fået svar på endnu ( den er læste i går kl 9,30)  

Hvor langtid vil i sige man skal giv en sælge til at svar før man kigge vider ?

Jeg kigger altid videre mens jeg venter på svar. 

Anmeld Citér

29. januar 2020

serinasmor

Jeg er personligt ret distret og kunne godt tro at jeg havde svaret - hvis jeg var i sælgers sko 

Skriv igen og hør om hun har fundet et tidspunkt du kan komme forbi og kigge 

Og hvis hun igen ikke svarer ville jeg finde varen et andet sted. 

Men altså intet forhindrer dig jo i at kigge på flere varer allerede nu.

Anmeld Citér

29. januar 2020

Soonmom

Altså jeg kan også sagtens læse en besked og så er der et barn der vågner/skriger eller andet og så har jeg glemt alt om det, så skriv igen og hvis personen så ikke svare, er personen nok ikke interesseret i at sælge

Anmeld Citér

29. januar 2020

Anonym trådstarter

Jeg har skrive til hende igen og jeg ved godt der ikke er noget der forhindrer mig i af kigge i mens jeg tænker mere nu har jeg skrive på en varer og vist intresse hvad nu hvis jeg så find det jeg søger og køber den og først sælger så lige plus svar så vil sælger sikker føle jeg har spildt hendes tid så mit spøgmålet handle mere om hvor mange chance man skal giv en sælger før man kaster sig ud i et andre køb?  For er godt klar over man kan glemt en besked 

Anmeld Citér

29. januar 2020

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Jeg har skrive til hende igen og jeg ved godt der ikke er noget der forhindrer mig i af kigge i mens jeg tænker mere nu har jeg skrive på en varer og vist intresse hvad nu hvis jeg så find det jeg søger og køber den og først sælger så lige plus svar så vil sælger sikker føle jeg har spildt hendes tid så mit spøgmålet handle mere om hvor mange chance man skal giv en sælger før man kaster sig ud i et andre køb?  For er godt klar over man kan glemt en besked 

Når du ka se, at hun har set din besked mandag morgen, har du været mere tålmodig og hvis du finder en anden, som sælger det samme, og som vil sælge hurtiger ska du da bare købe det derigennem

Hvis så sælger nr 1 pludselig henvender sig, siger du jo bare som det er, at du ik længer er interesseret, da du fandt en anden, hurtiger sælger. Og hvis hun siger noget til det, så henviser du self bare til at du har vfntet på tilbagesvar fra hende, og at nu ku du ik vente længer. Vh Stine 

Anmeld Citér

29. januar 2020

Ano18

Hvis jeg finder noget andet fx billigere før der er en helt fast aftale med sælger, så skriver jeg, at jeg har fundet varen et andet sted og jeg desværre må springe fra. Som sælger ved man også, at varen ikke er solgt før den er afhentet / betalt.
Havde jeg ikke hørt noget som dig, ville jeg bare skrive det - at i og med hun ikke har svaret så vil du lede andet sted.
Jeg tror nogle gange at de finder andre købere der tilbyder mere, eller en de kender vil gerne have varen osv og så er den pludselig ikke til salg alligevel. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.