Hjælp til øjenvipper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2020

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Castor olie er fantastisk til at få længere vipper og pleje dem... og koster det halve af vippe serum....

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2020

Babilooo

Forstil dig dit almindelige hår hvis du hver dag skrubbede det med håndsæben. Så ville det også meget hurtigt knække. 

Køb en olie til vipperne og en kvalitetsmascara. Jeg ved ikke hvad du bruger men hvis den koster under 100 kr. ville jeg søge efter en bedre kvalitet. Køb en fra Christian Dior fx. De er super lækre. Eller shiseido.

Anmeld Citér

29. januar 2020

Mor11

Profilbillede for Mor11
Aprilbarn skriver:

Kender du en god serum? 

Tja mistænker lidt mascaraen, men tænker at Matas som regel sælger gode 

Matas sælger masser af dårlige produkter du er nok nødt til at være lidt mere kritisk når du oplever knækkede vipper  

Køb en bedre mascara (jeg bruger nilens jord Jumbo, den er super på mine vipper, men det er individuelt hvad man synes bedst om)

Rens make Up af på en mere skånsom måde - vatrondel og make up fjerner. Alm sæbe er mega udtørrende og kan sagtens være årsag til at dine vipper har givet op  

Anmeld Citér

29. januar 2020

Aprilbarn

Øboen skriver:

Tror virkelig ikke klør 5 og sæbe er en god ide - invester i en ordentlig makeupfjerner, fx lancome, den fjerner det med et snuptag. 

Okay tak 

Anmeld Citér

29. januar 2020

fehår

Pudderdåsernes Alt i en makeupfjerner er virkelig god: drøj i brug, rimelig i pris, meget effektiv og skånsom. 

Anmeld Citér

29. januar 2020

Lenchick

MVM skriver:

Castor olie er fantastisk til at få længere vipper og pleje dem... og koster det halve af vippe serum....

Også god til øjenbryn 

Anmeld Citér

30. januar 2020

MVM

Profilbillede for MVM
Lenchick skriver:

Også god til øjenbryn 

Ja det bruger jeg det også til... og så får man det for 60kr...

Anmeld Citér

30. januar 2020

Lenchick

MVM skriver:

Ja det bruger jeg det også til... og så får man det for 60kr...

hvor køber du din?

Anmeld Citér

30. januar 2020

MVM

Profilbillede for MVM
Lenchick skriver:

hvor køber du din?

Jeg har købt mit på nettet... over med24 tror jeg det var... det skal økologisk koldpresset casterolie...

Anmeld Citér

30. januar 2020

2018mor

MVM skriver:

Jeg har købt mit på nettet... over med24 tror jeg det var... det skal økologisk koldpresset casterolie...

Håber det er ok jeg lige springer ind med et spørgsmål. Den Castor olie - dupper du den bare på med en vatrundel? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.