Hvor "sent" kunne i teste positiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

693 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. januar 2020

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg har prøvet i 9 måneder at lave en lille bebs. 

Desværre er det ikke lykkedes endnu. 

Jeg prøver at undgå at tænke for meget, alligevel hver måned når vi rammer menstruationsperioden, så kredser mine tanker rundt omkring det.

Ud over tiden synes jeg ikke umiddelbart der er noget som indikerer på graviditet. 

Min sidste menstruations ramte d. 19 december. 

Jeg tog en test hhv. D. 20-22 som begge viste negativ. 

Så har accepteret at den ikke er her igen. 

Den eneste indikator på forekommende mens er at mine bryste stikker i ny og næ. Har ikke rigtig menstruationssmerter, jo for en uge tids siden. Havde aftalt med mig selv at jeg ville teste en sidste gang hvis min mens ikke kommer inden d. 31. Jeg føler mig skør. Jeg nærmer mig med hastig skridt de 30 år. Er overvægtig, og jeg føler mig lidt som en fiasko for at være så sent ude, tænk hvis det ikke kommer til at ske fordi jeg ventede for længe. 

Jeg ved godt der er mange i 30+ plus som får deres første barn der. Og at det er en normal alder. Der er bare sådan et pres.

Nå, men hvor sent kunne i teste positiv. Hvor i måske testede 5+2 men den var negativ også pludselig positiv i 6? I følge min app ville jeg være 5+4 i dag. 

Og undskyld min rodede tråd. Det fylder bare meget. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg prøver at undgå at tænke for meget, alligevel hver måned når vi rammer menstruationsperioden, så kredser mine tanker rundt omkring det.

Ud over tiden synes jeg ikke umiddelbart der er noget som indikerer på graviditet. 

Den eneste indikator på forekommende mens er at mine bryste stikker i ny og næ. Har ikke rigtig menstruationssmerter, jo for en uge tids siden. Havde aftalt med mig selv at jeg ville teste en sidste gang hvis min mens ikke kommer inden d. 31. Jeg føler mig skør. Jeg nærmer mig med hastig skridt de 30 år. Er overvægtig, og jeg føler mig lidt som en fiasko for at være så sent ude, tænk hvis det ikke kommer til at ske fordi jeg ventede for længe. 

Jeg ved godt der er mange i 30+ plus som får deres første barn der. Og at det er en normal alder. Der er bare sådan et pres.

Nå, men hvor sent kunne i teste positiv. Hvor i måske testede 5+2 men den var negativ også pludselig positiv i 6? I følge min app ville jeg være 5+4 i dag. 

Jeg testede bragende negativ 5+1. Men svagt positivt 5+3. Jeg var 29 da jef blev gravid og det er mig første barn 

Anmeld Citér

27. januar 2020

Anonym

Der er desværre kun tale om ca 2%,der ikke kan teste positiv 4+0.

De fleste der tester positiv sent, gør det fordi deres ægløsningen har rykket sig. 

Anmeld Citér

27. januar 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Der er desværre kun tale om ca 2%,der ikke kan teste positiv 4+0.

De fleste der tester positiv sent, gør det fordi deres ægløsningen har rykket sig. 

Jeg er nu også ret sikker på at jeg ikke er gravid  

Tror nu bare håbet og drømmen om at det nu kunne være det var lykkedes, indtil menstruationen kommer. 

Jeg har ikke rigtig menstruationssmerter som jeg plejer. Men niven og stikken i brysterne plejer for mig at være et tegn på forekommende mens. 

Hvis min mens ikke er kommet inden for denne uge tager jeg nok en ny test. Lige nu afventer jeg bare.

Jeg har ikke rigtig nogen fast cyklus. Hvilket også gør det sværere. 

Anmeld Citér

27. januar 2020

FrkGranger

Anonym skriver:

Jeg testede først positiv i hvad der viste sig at være 7+

Min menstruation har altid været uretmæssig, så det er beregnet ud fra scanning.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.