Hej
jeg ville lige høre om det kun er mig der har det sådan her, eller om der er andre der har oplevet det samme eller noget lign.
Havde det ikke sådan i de første 5 måneder efter at vores datter kom til verdenen (hun er lidt over 8 måneder i dag), men pludselig så opstod der den her kæmpe frygt for at der skulle ske hende noget eller at vi dicideret kunne miste hende, nok i takt med af ens kærlighed også bare bliver større og større ❤️
Men det kan være alt fra, tænkt nu hvis jeg overser en genstand hun kan blive kvalt i (hun er jo i den fase hvor alt skal i munden) eller hvad nu hvis jeg overser et glasskår eller lign.
Det er især det med skarpe ting jeg er mega bange for, har endda smidt mine synåle mm. ud, fordi jeg ikke tør risikere noget, men så opstår de næste tanker, hvad nu hvis jeg har haft tabt en på et tidspunkt? og hvad nu hvis den har haft sat sig fast i noget tøj eller lign. Kan man overhovedet støvsuge sådan en op eller kan den så ligge i noget tøj eller måske vaskemaskinen og gemme sig
hader mig selv for overhovedet og have haft nåle i huset, så jeg netop ikke skulle have denne bekymring den dag i dag..er ikke bange for at hun kommer til at sluge en, men mere hvis hun nu stikker sig på den..
har dertil fået et enormt rengøringsbehov og kan blive helt hys på manden, hvis han glemmer og pakke en skrue eller lign. Væk (heldigvis er han tålmodig med mig )
har haft overvejet en psykolog, for vil jo bare gerne nyde min datter i stedet for at skulle bekymre mig, men han/hun kan jo selvfølgelig ikke sige til mig om der ligger en nål et sted i vaskemaskinen eller ej
- Men har i oplevet frygt på nogen måde efter i blev mødre? Og hvordan slap i evt. Af med den igen?
Anmeld
Citér