Kvalme!!!! hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

978 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. oktober 2009

Malene84

Hey dejlige tøser,

Jeg har skrevet om det før - men da det stadig er et KÆMPE problem nu i uge 10, vil jeg søge ny hjælp.

Jeg lider enormt af kvalme, jeg har ligget i min seng i 6 uger nu, da jeg INTET kan. Det er som om min hals syrer til, ved den mindste bevægele. er konstant utilpas.  det er sket, at jeg også kaster op - dog ikke det jeg lider mest af.

Jeg syntes selv, at jeg har prøvet det hele - men giv gerne flere råd. Jeg spiser før jeg står op, jeg drikker før jeg står op - drikker ingenfær i min te, spiser kiks osv. - men har INGEN form for lyst til mad. Egentlig heller ikke væske, men ved godt det er vigtigt. Det er sgu som om det blir værre når jeg spiser - PLEASE sig der er nogen af jer der har det på samme måde?

krammer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2009

Ansemusen

Ikke så ekstremt overhovedet! Men jeg har det rivgtig rigtig dårligt og kan ikke rigtig passe min uddannelse osv. SÅ tør slet ikke tænke på hvis jeg havde det lige så voldsomt som dig! Din stakkel

Anmeld

22. oktober 2009

guggle

Jeg har ca. 7 uger tilbage af min 3. graviditet. Har lidt af kvalme og opkast i alle 3 graviditeter. I de 2 første blev jeg indlagt pga. for stort vægttab 7-10 kg på 3 uger. Denne her gang fik jeg medicin for ikke at skulle kaste så meget op samt for at forkorte fordøjelsestiden. Jeg lå i sengen til uge 18-20 denne gang, så kunne jeg begynde så småt at komme op og stille og roligt få et liv igen...

Jeg fik midicin (tal med din læge om det)

Akupunktur 2 gange ugentligt samt nåle i det ene øre som skulle skiftes hver 14.dag (gratis hos jordmoder)

Søsygearmbånd (som ikke hjalp mig - kan købes på apoteket)

Og så kan B 12 mangel give kvalme

Men tal med lægen om det. Han kan også henvise dig til behandling hos jordmoder.

Held og lykke med det hele...der kommer heldigvis de dejligste guldklumper ud af det i sidste ende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.