Tjullehej skriver:
Jeg bliver også nysgerrig på hvad du snerre om .. er det så se dog at gå skoene på så vi kan komme afsted.... eller ræk mig mælken...??
Jeg tænker du må jo snerre af noget
Ja men jeg ved det jo ikke helt selv, altså i nogle situationer er det da rigtigt at han irriterer mig, og jeg måske snerrer ad ham - det tænker jeg også er umuligt at undgå i et forhold. Det har været et issue i alle de år vi har været sammen (henad 20), og vi har diskuteret det MANGE gange i årenes løb. Han har svært ved at give eksempler, men hver gang lover han NU skal han nok skrive det ned, men han er mest typen der ikke siger noget, indtil næste gang bægeret er fuldt.
Jeg må indrømme at jeg altid har tænkt han er lidt for tyndhudet (jeg er klart den stærke i vores forhold), men igen så kan jeg ikke benægte at jeg kan høre det gå igen ved min datter - hun kan virkelig være strid overfor hendes lillebror uden at han egentlig har gjort noget. Så ja, det har hun jo fra mig...
Denne gang var diskussionen lidt anderledes - han plejer at eksplodere, men her kom det fordi et af vores vennepar gør det (kvinden er virkelig styg), og så tror jeg han fik sammenlignet det lidt med os, og sagde bare helt rolig at han ikke er lykkelig/glad sammen med mig pga det. Jeg blev noget chokeret fordi jeg jo egentlig synes vi har det godt. Vi har taget en alvorlig snak, heldigvis tænker han ikke skilsmisse (som jeg frygtede), men jeg må finde en måde at få ændret det på (han lover igen-igen at sige til når det sker)
Anmeld
Citér