StineW79 skriver:
For 3 mdrer siden fik jeg også tage en hulens masse blodprøver, fordi jeg over en længer periode, har været total energi forladt osv.
Der ku de se, at jeg havde letter forhøjet levertal og lavet blodsukker, og lavt kolesterol, alle mine andre tal så rigtig fine ud. Så derfor sku jeg komme tilbage efter 3 mdrer, og ha taget nye blodprøver. Det fik jeg så gjort i sidste uge, og mine prøver viser det samme resultat, så nu ska jeg vente 3 mdrer mere, hvorefter jeg igen ska ha raget nye blodprøver.
Lægen er ik bekymret over de forhøjet levertal, men vil gerne ha jeg går til tjek osv, så vi ka holde øje med om de ændre sig.
For mit vedkommende, ku det hænge samme med nogen piller jeg får, men det var heller ik noget, jeg sku bekymre mig om, så det vælger jeg at tror på.
Udfra hva jeg har gået at vide og har ku læse mig frem til, så er det normalt, i perioder at der ka vi lidt forhøjet levertal, fordi det er hele kroppens rense organ, og den ka være lang tid, om at "komme" sig. Vh Stine
Var lige inde og kikke tråden igen og så du havde skrevet ( overset før ) beklager .
lægen kontaktede en afdeling ( medicin et eller andet ) og det sagde jeg skulle få taget en ny prøve - hvor resultatet er det samme .
det er taget en mere uddybende ( tror jeg han sagde ) og den er også forhøjet.
ringede til lægen idag men ham jeg snakkede med er vikar og er der først mandag . Min egen læge ville ikke uddybe svaret . Men nævnte noget med genetik .
lægen fortalte da jeg fik svarene tilbage den dag , at de også havde været forhøjet for 6 år siden men det havde ingen reageret. Så aner ikke hvilken betydning det har .
øjenlæge sagde da jeg var til tjek der for anden sygdom , at mine øjne var gule . Er altid voldsom træt men om det skyldes kroniske smerter eller andet må guderne vide.
lægen virkede heller ikke synderligt bekymret men blev undersøgt fordi der er ting med mine krop som ørelæge har reageret på , og efterfulgt at øjenlægen .