Kan man nøjes med baby jogger + liftdel til nyfødt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.958 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. januar 2020

Anonym trådstarter

Hej alle, 

Vi har en baby jogger city elite fra vores første barn. Vores bil er ikke ret stor, men baby joggeren kan være i bagagerummet uden problemer mens en barnevogn absolut ikke ville kunne være der. Derfor tænker vi, at vi vil anskaffe os liftdelen til baby joggeren, så vi kan have "barnevogn" med, når bilen samtidig er nødvendig. 

Vi har solgt barnevognen fra vores den første, da den var stor og klodset, og nu tænker vi lidt, om det overhovedet er nødvendigt? er der nogle herinde, der har klaret sig kun med en kombivogn? jeg vil skulle gå samlet 4 km tur/retur hver dag efter storesøster i børnehave. Ved nogle, om man evt. kan nøjes med en alm. lift i baby joggeren til når man skal på tur? Så man kunne slippe for at købe liftdelen? Jeg vil meget nødigt bruge unødige penge, og kun købe det, vi har brug for. SÅ, hvad er jeres erfaring med alt dette? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2020

LSS

Man kan jo nøjes med det man synes  i en periode havde jeg blot en lift til min søn, som kunne stå i min store drengs klapvogn. Fungerede fint

Anmeld Citér

20. januar 2020

HapsHapsHaps

Jeg startede med en kæmpe kolos af en barnevogn, men købte hurtigt en kombivogn fordi den anden bare var for stor. Jeg synes det var perfekt at have den lille vogn med barnevognskasse med rundt på tur. Det eneste der var liiidt svært var at have alle pakkenelliker med, men det blev løst med en god rummelig puslerygsæk og en lille taske som kunne sættes fast med velcro på styret af vognen. 

Jeg bruger stadig min store vogn, men kun til lur på terrassen

Anmeld Citér

21. januar 2020

Panda2018

Liften har en Liggemål på 78 og Kan bruges til 9 kg hverken betyder at den lille kan vokse ud af den ind for få måneder det i skal gøre op med jer selv er om i har brug for den lille sover lur udenfor så vil jeg overvej en Barnvogn med lang liggemål da jeg personlig ikke synes en klapvogn er optimal til at sove i 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.