Lejlighed ikke klar til indflytning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

728 visninger
1 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. januar 2020

Anonym trådstarter

Godaften

Jeg står i den situation, at jeg egentlig havde lejet et rækkehus hos et boligselskab pr. 15/1. 

Der har været et større arbejde igang i lejligheden fra midten af december. Den 14/1 køre min eks forbi og kigger på lejligheden, hvor den langt fra er klar. Der mangler gulve, hvidevare, varme, malerarbejde, toilet, osv. 

Vi kan hurtigt konstatere at den altså ikke bliver færdig til dagen efter. Ringer selvfølgelig til boligselskabet, som sender mig videre. Men det ender så med at de bare sender en ny lejekontrakt ud, hvor de har rykket indflytningen til d. 1. Februar. 

Er der er nogen der kender til nogle regler på det område? Ærligt, så er jeg lidt træt af hele situationen og ikke mindst af, at alt er pakket i kasser. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Godaften

Jeg står i den situation, at jeg egentlig havde lejet et rækkehus hos et boligselskab pr. 15/1. 

Der har været et større arbejde igang i lejligheden fra midten af december. Den 14/1 køre min eks forbi og kigger på lejligheden, hvor den langt fra er klar. Der mangler gulve, hvidevare, varme, malerarbejde, toilet, osv. 

Vi kan hurtigt konstatere at den altså ikke bliver færdig til dagen efter. Ringer selvfølgelig til boligselskabet, som sender mig videre. Men det ender så med at de bare sender en ny lejekontrakt ud, hvor de har rykket indflytningen til d. 1. Februar. 

Er der er nogen der kender til nogle regler på det område? Ærligt, så er jeg lidt træt af hele situationen og ikke mindst af, at alt er pakket i kasser. 

Prøv at tage kontakt til Landslejernes Organisation. Det er god ting at være medlem af og de kan udrette en del hvis man kommer i vanskeligheder.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.