Modregning i børn og ungeydelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

656 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. januar 2020

Anonym trådstarter

Nogle der ved hvornår man får besked hvis man bliver modregnet? - har haft en gæld til daginstitution som jeg også har betalt af på men har ikke fået brev om noget modregning fra dem ( ved ikke om det er fordi jeg måske ikke skylder mere) tænker man ville havde fået brev i sin e-Boks nu hvis de vil modregne

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2020

Gæsten1984

Profilbillede for Gæsten1984
Anonym skriver:

Nogle der ved hvornår man får besked hvis man bliver modregnet? - har haft en gæld til daginstitution som jeg også har betalt af på men har ikke fået brev om noget modregning fra dem ( ved ikke om det er fordi jeg måske ikke skylder mere) tænker man ville havde fået brev i sin e-Boks nu hvis de vil modregne

Tror du ville have fået svar nu. Jeg har fået brev i e boks fordi min mand tjener for meget, så de har beregnet en ny sats. 

Anmeld Citér

16. januar 2020

Anonym trådstarter

Gæsten1984 skriver:

Tror du ville have fået svar nu. Jeg har fået brev i e boks fordi min mand tjener for meget, så de har beregnet en ny sats. 

Okay det er bare det med det rart at vide hvad man får  

Anmeld Citér

17. januar 2020

Gæsten1984

Profilbillede for Gæsten1984
Anonym skriver:

Okay det er bare det med det rart at vide hvad man får  

Tænker du får den normale takst. I mit brev stod der hvad vi fik efter modregningen. 

Anmeld Citér

17. januar 2020

Anonym trådstarter

Gæsten1984 skriver:

Tænker du får den normale takst. I mit brev stod der hvad vi fik efter modregningen. 

Ja har stadigvæk ikke modtaget noget i min e-Boks så skulle det måske komme i løbet af dagen  

Anmeld Citér

18. januar 2020

Anonym

Har du fået svar nu?? Har nemlig intet modtaget og ved jeg skylder... 

Anmeld Citér

18. januar 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har du fået svar nu?? Har nemlig intet modtaget og ved jeg skylder... 

De er gået ind på min konto idag kan jeg se  så tænker hvis du ikke har fået brev nu bliver du ikke modregnet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.