Hvor tidligt mødte I svigerfamilien?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.012 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. januar 2020

Anonym trådstarter

Ja, hvor tidligt mødte I svigerfamilien, det kunne jeg godt tænke mig at høre 

Og også gerne fortæl om intruducering til evt. børn, om det så var dine eller hans/hendes 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2020

Soonmom

Mødte svigermor da vi datede, han skulle lige hente noget

Svigerfar kan jeg ikke huske, men kort efter 

Mine forældre et lille stykke tid efter vi blev kærester 

Anmeld Citér

16. januar 2020

Hjemmegaaende

Et par uger tid efter vi begyndte at date mødte jeg dem til hans (familie)fødselsdag. Der var dog ingen børn dengang

Anmeld Citér

16. januar 2020

Anonym

Ca 6 mdr efter vi begyndte at date mødte jeg hans forældre

8 mdr efter vi startede mødte jeg så resten af familien - altså søskende osv

Hans børn mødte jeg efter ca 4 mdr og han mødte mit efter ca 3

Anmeld Citér

16. januar 2020

Mor11

Profilbillede for Mor11

Mødte hans forældre 3-4 uger efter vi havde mødt hinanden. Han boede midlertidigt hos dem, og jeg ville gerne se ham - så måtte jeg jo lige tage dem dem men det var helt fint. Og jeg er glad for at jeg gjorde det, for hans far døde 2 mdr senere af en blodprop! 

Mine forældre mødte han først efter 5mdr til en julefrokost med mine søskende osv, dog var mine børn ikke med, dem mødte han først efter 6mdr. 

Anmeld Citér

16. januar 2020

Anonym

Jeg kan dårligt huske det. Men mener det har været ca. 1 måneds tid efter vi lærte hinanden at kende at jeg mødte min mands forældre. 

Mine børn mødte ham første gang 2 måneder efter vi var blevet kærester, men de vidste ikke vi var kærester(de var 2 og 4). Vi hyggede på børnenes præmisser og ventede med kærestehygge til de var blevet puttet. De første mange gange de så ham(mest i weekender da vi boede langt fra hinanden og børnene var hos deres far hver anden weekend) sov vi ikke sammen, for at det ikke skulle føles underligt for børnene. 

Tror der gik 3 måneder før han mødte mine forældre. 

Vi har været sammen 7 år nu, godt og vel. 

Anmeld Citér

16. januar 2020

Anonym

Det har virkelig afhængt af, hvilke følelser jeg har haft. 

Min nuværende mand mødte min søster om natten til fest. Der havde kendt hinanden i... bom tja... 10 dage. Var ikke kærester, men han var helt cool med det. 

Da vi så var blevet kærester 3uger efter vi havde mødt hinanden) så gik der 14 dage, så blev min mor for nysgerrig og inviterede ham på frokost. Så efter 5 uger havde han mødt min nærmeste familie (mor og far og søster). 

Hans familie bor længere væk (+5 timer) Så mødte hans ca 4 måneder efter. Og var i sommerhus en uge med hans far, søster+familie og bror en uge. 

Generelt har det været sådan, at de mænd jeg har været forelsket i, hvor det har været gengældt, der er det gået stærkt med det hele. 

Anmeld Citér

16. januar 2020

newusername

Efter en måneds tid 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.