Arbejde i tøjbranche

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. januar 2020

Anonym trådstarter

Jeg har lige fået job som indkøbselev  Til jer som sidder med indkøb osv., bliver der forventet, at man altid har tøj på fra nye kollektioner, eller altid har de nyeste trends på? Generelt, hvor meget går jeres arbejdsplads op i det? Og hvor arbejder i? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2020

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har lige fået job som indkøbselev  Til jer som sidder med indkøb osv., bliver der forventet, at man altid har tøj på fra nye kollektioner, eller altid har de nyeste trends på? Generelt, hvor meget går jeres arbejdsplads op i det? Og hvor arbejder i? 

Jeg arbejder ikke i butik mere. Men da jeg gjorde var det forventet at mændene havde det nyeste tøj fra kollektionen på. Os kvinder skulle naturligvis ikke da det var herretøj vi solgte. Det var i tøjeksperten. 

langt de fleste steder forventes det at man bærer tøj fra kollektionen. 

Anmeld Citér

15. januar 2020

B&J

Jeg arbejder i tøjbutik 

og vi skal altid ha det nye på når det ikke er i butikken mere må vi ikke bruge det i butikken  

Anmeld Citér

15. januar 2020

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg arbejder ikke i butik mere. Men da jeg gjorde var det forventet at mændene havde det nyeste tøj fra kollektionen på. Os kvinder skulle naturligvis ikke da det var herretøj vi solgte. Det var i tøjeksperten. 

langt de fleste steder forventes det at man bærer tøj fra kollektionen. 

Men ved du hvordan det var i forhold til indkøberne så? (Skal jo ikke stå i en butik). 

Anmeld Citér

15. januar 2020

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jeg arbejder i tøjbutik 

og vi skal altid ha det nye på når det ikke er i butikken mere må vi ikke bruge det i butikken  

Men ved du hvordan det var i forhold til indkøberne så? (Skal jo ikke stå i en butik).

Anmeld Citér

15. januar 2020

Anonym

Anonym skriver:

Det var kvinder de fleste af dem så de skulle af gode grunde ikke. Men de få mænd havde kollektion på 

Anmeld Citér

16. januar 2020

B&J

Anonym skriver:

Det er meget op og ned nogle i vires firma har nogle har ikke men vil sige 80% har eller mere

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.