Surprisefest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
7 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. januar 2020

Anonym trådstarter

Som overskriften siger, skal vi holde en Surprisefest. 
Alt er planlagt til mindste detalje og invitationer er sendt afsted. 
Men jeg mangler ideer til hvordan jeg/vi bedst afleder personen der skal overraskes. Nogle der kan fortælle hvad I har gjort eller har nogle gode forslag? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2020

Tin

Profilbillede for Tin
Anonym skriver:

Men jeg mangler ideer til hvordan jeg/vi bedst afleder personen der skal overraskes. Nogle der kan fortælle hvad I har gjort eller har nogle gode forslag? 

Da min mand blev 30, havde jeg arrangert surprice party for ham.

Det var i slutningen af sommerferien, så jeg bildte ham ind,at min mor havde inviteret os ud at spise, som afslutning på sommeren. Han fattede ikke mistanke. Og jeg fik pakket både unger og ekstra tøj (vi skulle overnatte på kroen) uden han så noget.

Han blev mega overrasket og alt gik efter planen. Havde selvfølgelig aftalt med kroen, at jeg ville spørge efter min mor ved navn, når vi ankom, så de vidste at nu var det NU. 

Anmeld Citér

14. januar 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Her var det for min mor. Vi havde arrangeret at hende og hendes mand tog en tur til bauhaus og andre praktiske butikker. De tog sig god tid. I den tid kom folk og vi fik hentet maden ind og pyntet op. 
Hun gættede det slet ikke. Efterfølgende fortalte hun dog at hun syntes det var underligt at manden for én gangs skyld godt ville kigge/ose lidt ekstra. 

Anmeld Citér

14. januar 2020

MorTil3+

Vi har et vennepar der lige har holdt, min mand tog fødselaren med en tur til kbh under påskud af at de skulle kigge på en brugt bil, da de så havde kørt halvvejs ringede jeg fra hemmeligt nr og sagde at bilen var blevet solgt til en anden så de vendte om og kørte hjem igen hvor vi så havde gjort det hele klar imens. Han havde overhovedet ikke regnet det ud.

Anmeld Citér

14. januar 2020

Anonym trådstarter

Tak, gode ideer. Vi skal holde det i et forsamlingshus, så det er mere at få ham til stedet uden at få mistanke og hvad undskyldningen skal være 

Anmeld Citér

14. januar 2020

Bettybom

Sig at i skal købe et møbel - noget der kan stå i bilen  og om vennen vil

være med til at hjælpe. Sælgeren har sagt at det står i forsamlingshuset. 

Anmeld Citér

17. februar 2020

Bettybom

Hvordan gik det - har i afholdt surprisefesten? 

Anmeld Citér

17. februar 2020

Anonym trådstarter

Bettybom skriver:

Hvordan gik det - har i afholdt surprisefesten? 

Ej, tak fordi du spørger. 

Det er først om 14 dage

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.