Erfaringer søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. januar 2020

Anonym trådstarter

Halløjsa. 
jeg kunne godt bruge jeres erfaringer. Først og fremmest, så ved jeg godt man ikke kan regne med noget efter tid, men det her har jeg aldrig oplevet før. 
Sagen er den at min menstruation har, de sidste par år, været meget uregelmæssig så ved jeg ikke hvornår jeg skal have den igen. Af samme årsag tester jeg regelmæssigt og har før oplevet at den var positiv efter tid uden at jeg har lagt noget som helst i det. Men men men. Jeg testede i går, og anede en smule inden for tid. Dog ikke noget jeg regnede for noget men ville alligevel gerne lige tjekke igen i dag. Og jeg ved jeg er dum, men på den anden test synes vi ikke rigtig vi kunne se noget. Jeg tjekker den så senere, og der er en tydelig udvikling på testene fra i går til i dag.  �� 

det skal lige siges at jeg har blødt meget meget lidt, frisk blod i går og i dag, men ikke sådan at jeg tror det er min menstruation der er på vej ����

har i nogle erfaringer med noget lignende, og hvad blev det til? Tester selvfølgelig løbende over de næste par dage. Jeg smider lige billeder ind af de to jeg har taget. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2020

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg ville tro på det  

Anmeld Citér

11. januar 2020

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Jeg ville tro på det  

Jeg aner ikke hvad jeg skal tro 

Anmeld Citér

11. januar 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Jeg aner ikke hvad jeg skal tro 

Jeg vil tro at du inden for et par dage vil opnå at få en fin ekstra streg med masser af farve

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.