Swingerklub

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.261 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. januar 2020

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg har længe snakket om at prøve en swingerklub og nu skal det være. 
MEN vi ved ikke helt hvor vi skal starte og slutte. Så er der nogen der har erfaringer som de vil dele??? Vi bor på Sjælland men den behøver ikke være her - vi laver gerne en tur ud af det  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2020

Anonym

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har længe snakket om at prøve en swingerklub og nu skal det være. 
MEN vi ved ikke helt hvor vi skal starte og slutte. Så er der nogen der har erfaringer som de vil dele??? Vi bor på Sjælland men den behøver ikke være her - vi laver gerne en tur ud af det  

Start med at kigge på nettet om der er nogle I umiddelbart synes om, og så tag derhen. Tror de fleste steder har nogle intro aftener/rundvisninger. Det foregår ganske stille og roligt, hvor man får vist stedet, fortalt om deres retningslinjer osv. Med tøj på og alting. Og så er man velkommen til at komme tilbage når man har snakket om det. Der opstår sikkert en masse spørgsmål man kan få sat ord på og få vendt med sin partner. Hvis I vender tilbage, er der jo heller ikke nogen der tvinger en til noget. Man kan altid tage en drink, se hvad der sker.. Håber I får jer en god oplevelse 

Anmeld Citér

12. januar 2020

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har aldrig selv været i swinger klub. Men har været bruger af scor gennem mange år og alle swingere derinde talerækken godt om Tucan club. 

Anmeld Citér

13. januar 2020

Anonym

Anonym skriver:

Vi er rigtig glad for tucan .. :) så den vil jeg anbefale .. vi følte os trygge allerede da vi trådte ind af døren :) den ligger imellem kolding og vejle :)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.