Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:
Årh jeg er ved at blive sindsyg. Er faldet pladask for den helt forkerte fyr. Han er så dårlig for mig og ved at vi aldrig som i ALDRIG skal have et forhold. Og selvom jeg ved hvor dårlig han er for mig og vi bliver uvenner konstant pga hans evindelige egoisme og mangel på respekt. Så ender vi hele tiden i kanen sammen. Og tænker bare på ham hele tiden og savner ham når vi ikk ses. Han fylder så ekstremt meget i mig.
Hvor ville det være nemt hvis man havde en tænd/sluk knap så man kunne give slip hurtigt og komme videre.
nu har jeg set ham i 3 måneder og siger hver gang vi ses at nu skal det være slut. Også står han der med sine store brune øjne også jeg hooked igen.
hmm. Nå. Skulle bare lige have luft for tankerne da jeg ikk rigtig har nogen at tale om lige ham her med.
Sådan en fyr havde jeg som ungdomskæreste..
puha hvor jeg var ødelagt da det endelig stoppede...
men jeg forstår fuldt ud hvor svært det er med følelserne...
Kan kun sige at det bedste er at lave et clean cut..
sig slut, slet nummer og FB osv og tag på "ferie" et andet sted med nogle der ikke er fælles venner eller bekendte uden at fortælle det til nogen der kunne fortælle det videre og så tag en pause og find dig selv uden konstant at blive mindet om ham...
det tog mig 5 år efter vores forhold officielt sluttede før jeg fik modet til at cutte kontakten.. også selvom jeg var lykkelig i et nyt forhold og han var flyttet til et andet land.. så meget "magt" havde han fået over mig.. jeg stortudede i mens jeg skrev at nu cuttede jeg kontakten fordi der var så mange følelser i det... fordi han havde manipuleret mig så meget i de år vi var sammen on/off... det tog mig 2 uger før jeg begyndte at føle lettelsen over at være helt ude af det og fri for konstant påmindelse om alt det vi havde haft igennem de år det stod på...
Du er velkommen til at skrive PB hvis du har brug for en snak herinde...
Anmeld
Citér