Ville i informere hvis i så det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

856 visninger
6 svar
17 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. januar 2020

Anonym trådstarter

Sagen er den jeg her til moren stod med hovedet ud af vinduet og snakkede med min kæreste på p pladsen. Ud af øjenkrogen så jeg inde hos hudlægen som ligger i samme bygning med i stuen og vi på 1 sal men bygningen giver et knæk. Derfor kan vi faktisk se lige ned i et af undersøgelses lokalerne. Kun hende ved vinduet og der står intet der henne. Men her til morgen ser jeg så i et splitsekund en mand gå uden tøj. Ser det ud af øjenkrogen. 

Nu tænker jeg om jeg skal sige til hudklinikken at man faktisk kan se deres patenter hvis de går tæt på vinduet. Og som regel har de jo tøj på men enkelte har måske ikke pga en bestemt undersøgelse. 

Jeg ville selv have det skidt med at jeg kunne ses hvis det var mig. Men hvordan får jeg det lige sagt uden det lyder som om jeg har stået og luret for det hsr jeg virkelig ikke.

Reelt er jeg personligt ligeglad, men der bor børn her og af hensyn til patienterne ved jeg ikke om jeg burde nævne man kan se der ned, så de nok skal overveje noget film på vinduet. Den nederste halvdel er dækket af persienner så folk fra gaden ikke kan kigge op. 

Kom med din mening. På forhånd tak. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2020

Mortilah

Det kan du da sagtens gøre dem opmærksom på.. 

Anmeld Citér

6. januar 2020

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg synes det vil være rigtig fint at fortælle dem det. 
hvis du er genert kan du evt fortælle dem at dine børn har set patienter dernede. 

Anmeld Citér

6. januar 2020

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Sagen er den jeg her til moren stod med hovedet ud af vinduet og snakkede med min kæreste på p pladsen. Ud af øjenkrogen så jeg inde hos hudlægen som ligger i samme bygning med i stuen og vi på 1 sal men bygningen giver et knæk. Derfor kan vi faktisk se lige ned i et af undersøgelses lokalerne. Kun hende ved vinduet og der står intet der henne. Men her til morgen ser jeg så i et splitsekund en mand gå uden tøj. Ser det ud af øjenkrogen. 

Nu tænker jeg om jeg skal sige til hudklinikken at man faktisk kan se deres patenter hvis de går tæt på vinduet. Og som regel har de jo tøj på men enkelte har måske ikke pga en bestemt undersøgelse. 

Jeg ville selv have det skidt med at jeg kunne ses hvis det var mig. Men hvordan får jeg det lige sagt uden det lyder som om jeg har stået og luret for det hsr jeg virkelig ikke.

Reelt er jeg personligt ligeglad, men der bor børn her og af hensyn til patienterne ved jeg ikke om jeg burde nævne man kan se der ned, så de nok skal overveje noget film på vinduet. Den nederste halvdel er dækket af persienner så folk fra gaden ikke kan kigge op. 

Kom med din mening. På forhånd tak. 

du kunne f.eks. sige til dem at du "tilfældigt bemærkede den anden dag" at man kan se ind af deres vinduer.

Anmeld Citér

6. januar 2020

Malene76

Jeg synes helt klart af hensyn til patienterne på klinikken, at du skal fortælle det. Jeg ville ikke synes det var fedt der ikke var mere privatliv sådan et sted. 

mvh. Malene 

Anmeld Citér

6. januar 2020

Anonym trådstarter

Jeg har sagt det til dem og de ville gøre noget ved rullegardinet med det samme �� 

Anmeld Citér

6. januar 2020

Anonym trådstarter

Kan fortælle gardinet allerede er trukket helt op �� så der blev reageret på henvendelsen heldigvis 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.