Sagen er den jeg her til moren stod med hovedet ud af vinduet og snakkede med min kæreste på p pladsen. Ud af øjenkrogen så jeg inde hos hudlægen som ligger i samme bygning med i stuen og vi på 1 sal men bygningen giver et knæk. Derfor kan vi faktisk se lige ned i et af undersøgelses lokalerne. Kun hende ved vinduet og der står intet der henne. Men her til morgen ser jeg så i et splitsekund en mand gå uden tøj. Ser det ud af øjenkrogen.
Nu tænker jeg om jeg skal sige til hudklinikken at man faktisk kan se deres patenter hvis de går tæt på vinduet. Og som regel har de jo tøj på men enkelte har måske ikke pga en bestemt undersøgelse.
Jeg ville selv have det skidt med at jeg kunne ses hvis det var mig. Men hvordan får jeg det lige sagt uden det lyder som om jeg har stået og luret for det hsr jeg virkelig ikke.
Reelt er jeg personligt ligeglad, men der bor børn her og af hensyn til patienterne ved jeg ikke om jeg burde nævne man kan se der ned, så de nok skal overveje noget film på vinduet. Den nederste halvdel er dækket af persienner så folk fra gaden ikke kan kigge op.
Kom med din mening. På forhånd tak.
Anmeld
Citér