Hvor mange gange ser jeres børn jeres familie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
9 svar
3 synes godt om
3. januar 2020

Anonym trådstarter

Øv 

Så blev min mand søster skilt den eneste i vores familie der har børn, og nu skal de køre 7/7

De har ikke været med til flere familie tam tam  fordi de har valgt ikke at andre på de 7/7 for noget som helst 

Vores børn ser så sjældent deres familie 

Jeg har aldrig som barn været tæt på mine moster ig onkler men jeg elskede min kusiner 

Hvor ofte ser jeres børn jeres fætre og kusiner?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2020

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Øv 

Så blev min mand søster skilt den eneste i vores familie der har børn, og nu skal de køre 7/7

De har ikke været med til flere familie tam tam  fordi de har valgt ikke at andre på de 7/7 for noget som helst 

Jeg har aldrig som barn været tæt på mine moster ig onkler men jeg elskede min kusiner 

Min datter ser kun meget sjældent hendes fætre og kusiner. Hovedsageligt pga afstand.

Jeg har som barn heller ikke været voldsomt tæt med mine fætre og kusiner, men har heller ikke savnet det. Det har bare været sådan det var, det var nogen vi så ind i mellem til noget familie tam tam, og ellers ikke. 

Min datter går også glip af familie-ting fordi det er fars weekend. Det er lidt sådan livet er som delebarn, man kan ikke nå det hele. 

Til gengæld er hun virkelig tæt med sin mormor og det ene sæt oldeforældre (min mormor og morfar). Dem ser vi meget! 

Anmeld Citér

3. januar 2020

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Øv 

Sådan er det at være delebarn, desværre. Er det nyt?

Inviter børn og mor over når de er der. Arranger flere ting de uger. 

Anmeld Citér

3. januar 2020

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg bor i udlandet, så afstanden er den begrænsende faktor, men når vi så er sammen er det meget intensivt. Jeg er hjemme med min datter 5-6 gange om året (1-3 uge(r) ad gangen) og der ser vi min søster's børn stort set hver dag. Det betyder meget for os at de får et forhold til hinanden - og heldigvis leger de så godt sammen. 

Anmeld Citér

3. januar 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Øv 

Min dreng er også 7/7 barn. Han ser sin fætter og kusine på fars side hver uge han er derhjemme. 
på min side ser han fætter og kusine 1-2 gange om måneden. Men de er alligevel meget knyttede selvom de ikke ses så tit. 
han ser ikke mine fætre, kusiner, mostre og onkler mere end et par gange om året. Men det gør jeg heller ikke selv. 

Anmeld Citér

3. januar 2020

Birthdaybaby

Mine børn har én fætter. Ham ser de nok 3-4 gange årligt i nogle timer til en halv dag. 

Anmeld Citér

3. januar 2020

FruStolpe

Anonym skriver:

Øv 

Vores piger ser slet ingen af deres fætre eller kusiner. Vi søskende er på ingen måder tætte, så selvom afstanden er lille så ser de kun dem de kalder gran fætter og Grand kusine. Det er børn af vores venner som vi er super tætte med. 

For os spiller biologiske forhold ingen rolle, der er hvem vi vælger at omgås med det er vigtigt. 

Anmeld Citér

4. januar 2020

MillyMy

Profilbillede for MillyMy
Anonym skriver:

Øv 

Min datter har endnu ikke fætre eller kusiner da min bror endnu ikke har børn. Men min ældste kusine har 3 børn, og disse kalder vi fætter og kusiner til min datter 

Dem ser vi hver gang der er fødselsdag og jule/påskefrokost så i hvert fald 9/10 gange om året 

Anmeld Citér

4. januar 2020

Miti's mama

Vores børn ser mine yngste kusiner og fætre (de er samme alder som mine børn) ca 3 gange om året efter vi er flyttet. De ser deres egne fætre og kusine når de er i Danmark ca 1 gang om året. De har aldrig mødt fætre og kusiner fra min mands side (de bor i udlandet meget langt væk). De er glade for alle dem de har mødt og leger når de mødes, selvom de lige skal se hinanden ad først  Jeg har selv set mine 25 fætre og kusiner ca 1 gang om ugen eller mdr da jeg var barn, og vi har ikke det tætteste forhold i dag... tror det handler mere om der er nogen man klikker med

Anmeld Citér

4. januar 2020

Morsept16

Profilbillede for Morsept16

Mine børn har ingen fætre og kusiner og der er heller ikke umiddelbart nogen på vej indenfor de næste år. 
vi ser bedsteforældre ca. hv. 2 uge. De bor 1,5 time fra os, ellers ville vi se dem oftere. Og se ser min bror, altså deres onkel ca. 1 gang i måneden. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.