Mor og far er syge, hvad med den bette ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. oktober 2009

Trollebaby

Hej,

Nu har min kæreste og jeg begge været ramt af sygdom de sidste 2 dage, med feber og opkast osv, og jeg er bange for at jeg kan komme til at smitte vores datter på 5 uger? Hun bliver ammet og det skulle jo så vidt jeg ved være den bedte forebyggelse?

Men er  der nogen der ved hvor stor "risikoen" er og hvad jeg skal holde øje med at tegn på at hun er syg ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2009

Vingummien

I den alder skal du kigge fter om hun spiser, feber og ellers er som hun plejer at være.

Jeg var tit syg da Emil var helt lille og har aldrig smittet ham

Anmeld

22. oktober 2009

Mira0911

Hej,

Nu har min kæreste og jeg begge været ramt af sygdom de sidste 2 dage, med feber og opkast osv, og jeg er bange for at jeg kan komme til at smitte vores datter på 5 uger? Hun bliver ammet og det skulle jo så vidt jeg ved være den bedte forebyggelse?

Men er  der nogen der ved hvor stor "risikoen" er og hvad jeg skal holde øje med at tegn på at hun er syg ?

Øh ingen ting.. har slettet igen

Anmeld

22. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

solhau skriver:

Hej,

hej

jeg forstår godt din bekymring... hvis du ammer hende fuldt ud får hun dine antistoffer (som du dammer mod sygdommen)... husk at være grundig med håndvask/desinfektion...

hvis hun nu skulle blive smittet, så skal i holde øje med feber... på lægevagtens hjemmeside står der at børn under 6 mdr. som får feber bør undersøges af en læge :0) ellers sørg for at hun drikker nok ved dig :0)

knus og god bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.