Er min test svag positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.602 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. januar 2020

Anonym trådstarter

Hej alle, jeg er ny her

Ved ikke om det måske bare er noget jeg bilder mig ind eller er der en svag streg på min test? Ifølge min normale cykles er det 5 dage siden jeg skulle have haft min menstruation. Det er første gang siden januar 2019 hvor jeg begyndte at måle min cyklus at jeg er gået over tid. 

Jeg har for første gang denne cyklus brugt clear blue fertilitetsmoningtor og ifølge den ligger æggeløsning meget sent i forhold til hvad den burde. Den kom dog kun op på høj og ikke maksimal denne cyklus.

Glædede mig enlig til at måle igen i den nye cyklus, grundet negativ test på dagen for udeblevet menstruation. Men lige nu er det hele jo bare på standby ��

Ventetiden er så lang, men humøret holdes så højt det er muligt når man nu ønsker graviditet��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2020

Anonym

Anonym skriver:

Hej alle, jeg er ny her

Ved ikke om det måske bare er noget jeg bilder mig ind eller er der en svag streg på min test? Ifølge min normale cykles er det 5 dage siden jeg skulle have haft min menstruation. Det er første gang siden januar 2019 hvor jeg begyndte at måle min cyklus at jeg er gået over tid. 

Jeg har for første gang denne cyklus brugt clear blue fertilitetsmoningtor og ifølge den ligger æggeløsning meget sent i forhold til hvad den burde. Den kom dog kun op på høj og ikke maksimal denne cyklus.

Glædede mig enlig til at måle igen i den nye cyklus, grundet negativ test på dagen for udeblevet menstruation. Men lige nu er det hele jo bare på standby ��

Ventetiden er så lang, men humøret holdes så højt det er muligt når man nu ønsker graviditet��

Hej med dig
Hvor langt skulle du være henne? Umildbart synes jeg ikke rigtig jeg kan se noget...måske kan jeg ane et eller andet farve i feltet, men om det er en positiv ekstra streg er svært at se

Anmeld Citér

2. januar 2020

Anonym trådstarter

Tænkte også at det nok bare var min hjerne der spillede mig et plus.

Jeg ved ikke præcist hvor langt jeg vil være henne, da jeg ikke ved hvornår jeg havde æggeløsning. Alt efter om jeg følger kalender eller fertilitetsmoningtor, så er jeg mellem 3+5 og 4+5

Men tak for dit svar

Anmeld Citér

2. januar 2020

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Anonym skriver:

Hej alle, jeg er ny her

Jeg vil sige, at der er en svag streg. 

Prøv evt at test igen om et par dage. 

Anmeld Citér

2. januar 2020

Anonym

Anonym skriver:

Tænkte også at det nok bare var min hjerne der spillede mig et plus.

Jeg ved ikke præcist hvor langt jeg vil være henne, da jeg ikke ved hvornår jeg havde æggeløsning. Alt efter om jeg følger kalender eller fertilitetsmoningtor, så er jeg mellem 3+5 og 4+5

Men tak for dit svar

Hvis du er 4+5, tror jeg den er negativ hvis du er 3+5 ville jeg prøve at lave en morgentest og en eftermiddagstest, da alle ikke tester bedst om morgenen igen man kan ane noget, men om det er en streg nummer to er svært at sige  

Krydser fingre for dig! -den ligner min test da jeg var præcis 3+1, ved jeg grundet fertilitetsbehandling så det kan jo gå begge veje personligt har jeg lige rundet 12+0 

Anmeld Citér

2. januar 2020

Anonym trådstarter

Tak for svar  

Det er dejligt lige at få andres mening også. Jeg tester lidt videre i løbet af dagene

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.