Tæt på ægløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. januar 2020

Anonym trådstarter

Hej alle. 

Jeg tænker, der må sidde nogle eksperter herinde omkring cyklus og ægløsning. Jeg synes det er spændende at vide, hvad der sker i kroppen i cyklus og når vi samtidig prøver at blive gravide, så er det blot endnu mere spændende 

jeg er i min 2. Cyklus efter P-pille stop. Første cyklus var på 31 dage og ægløsning omkring dag 17. Jeg er i dag på dag 12 og den nederste test på vedhæftet billede er fra i morges. Jeg gætter på, jeg nærmer mig? Men snakker vi timer fra eller nærmere dage fra? Er der nogle, der ved hvor hurtigt sådan nogle test udvikler sig og hvordan det aktive stof for ægløsning forstørres?

på forhånd tak for hjælpen :-)  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2020

Æblegrød_dk

Hvis du tester igen ved 15tiden, så LH får lov til at stige, så tænker jeg at den er mulig bragende positiv der. Den ligner min (lige ved og næsten) kl.11 og kl.15 testede jeg igen og så var den bragende positiv. Så hop du på manden allerede nu. 

Vores Spir blev kickstartet 3dage før bragende positiv ÆL og vi var sammen én enkelt gang. 

Anmeld Citér

2. januar 2020

Anonym trådstarter

Æblegrød_dk skriver:

Hvis du tester igen ved 15tiden, så LH får lov til at stige, så tænker jeg at den er mulig bragende positiv der. Den ligner min (lige ved og næsten) kl.11 og kl.15 testede jeg igen og så var den bragende positiv. Så hop du på manden allerede nu. 

Vores Spir blev kickstartet 3dage før bragende positiv ÆL og vi var sammen én enkelt gang. 

Mange tak for dit svar og erfaring. Der har I bare lige ramt helt rigtigt! 

Tak, jeg var nemlig meget i tvivl om, hvor længe der skal gå mellem. Og det er ligesom ved graviditetsteste og fordobling over 2 dage eller hvordan og hvorledes. Jeg vil bestemt teste igen om et par timer 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.