D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
anna111 skriver:
Jeg begynder at føle mig klar til at møde en ny mand men da jeg ikke går i byen er det lidt svært at møde en ny.
Er der måske en dating side i har erfaring med som i kan anbefale? Eller en i vil fraråde mig?
Og evt nogle gode råd til hvad jeg skal være opmærksom på. Jeg har ikke prøvet at date rigtig før og var sammen med min x i 9år.
Hvor er det dejligt for dig at du er klar til at møde en ny <3
Selv har jeg umiddelbart haft bedst held med at finde andet en engangsknald på appen badoo. Der kan man skrive til hinanden uden at have matchet først, så man risikerer at få maaange mærkelige beskeder derinde. Men sorterer man lidt kan man også finde noget godt. Tinder har jeg været knap så heldig med, men kender flere der har mødt deres kærester derinde.
Ellers er der jo diverse betalingssider hvor jeg i hvert fald forestiller mig at der er en lidt større koncentration af folk der vil noget seriøst.
Og så synes jeg rigtig godt om nogle fb grupper (f.eks. Single Forældre), hvor der tit er nogle arrangementer og fester både med og uden børn, hvor man kan møde andre. Og klikker man godt med nogen kan man altid derefter se om det kan føre til mere.
Anmeld
Citér