Erfaringer med dao

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
6 svar
1 synes godt om
31. december 2019

AnoMor

Jeg har bestilt en pakke fra et firma og dao har så leveret i nat på min adresse. Jeg er ikke hjemme men får en sms om at den er leveret. Da jeg kommer hjem idag for at hente den er pakken der ikke. Hverken i postkassen eller foran min hoveddør. 

hvad gør jeg? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart
AnoMor skriver:

Jeg har bestilt en pakke fra et firma og dao har så leveret i nat på min adresse. Jeg er ikke hjemme men får en sms om at den er leveret. Da jeg kommer hjem idag for at hente den er pakken der ikke. Hverken i postkassen eller foran min hoveddør. 

hvad gør jeg? 

Fra deres hjemmeside:

Jeg har fået en sms, men ikke en pakke – hvad skal jeg gøre?
Hvis du har fået en sms om, at din pakke er blevet leveret enten i din postkasse eller på dit dørhåndtag til dit private hjem, men du ikke kan finde pakken, så kontakt DAO365 på telefon 72 33 08 50. Du kan eventuelt sende os en e-mail – så skal vi nok vende tilbage hurtigst muligt.

Anmeld Citér

31. december 2019

AnoMor

IenFart skriver:

Fra deres hjemmeside:

Jeg har fået en sms, men ikke en pakke – hvad skal jeg gøre?
Hvis du har fået en sms om, at din pakke er blevet leveret enten i din postkasse eller på dit dørhåndtag til dit private hjem, men du ikke kan finde pakken, så kontakt DAO365 på telefon 72 33 08 50. Du kan eventuelt sende os en e-mail – så skal vi nok vende tilbage hurtigst muligt.

Tak. Kunne ikk finde noget på hjemmesiden. Men må have kigget forkert sted 

Anmeld Citér

1. januar 2020

PØ90

AnoMor skriver:

hvad gør jeg? 

Har du prøvet at forhøre dig hos naboen? Vi har før oplevet, at vores pakker bliver leveret hos naboen, en anden gang var den slet ikke leveret og vi kontaktede det firma vi havde handlet hos og de sørgede for at vi fik leveret en ny pakke. 

Anmeld Citér

1. januar 2020

AnoMor

PØ90 skriver:

Har du prøvet at forhøre dig hos naboen? Vi har før oplevet, at vores pakker bliver leveret hos naboen, en anden gang var den slet ikke leveret og vi kontaktede det firma vi havde handlet hos og de sørgede for at vi fik leveret en ny pakke. 

Ja jeg har snakket med naboen. 
men har sendt en mail til dao og afventer bare atcdexsvarer også ringer jeg til firmaet i morgen 

Anmeld Citér

1. januar 2020

PØ90

AnoMor skriver:

Ja jeg har snakket med naboen. 
men har sendt en mail til dao og afventer bare atcdexsvarer også ringer jeg til firmaet i morgen 

Håber du får din pakke hurtigst muligt.

godt nytår 

Anmeld Citér

1. januar 2020

AnoMor

PØ90 skriver:

Håber du får din pakke hurtigst muligt.

godt nytår 

Tak. Håber jeg også. Eller at de i det mindste dækker omkostningerne så jeg kan bestille nyt

godt nytår 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.