Børnevenlige og nemme retter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. december 2019

LSS

Jeg skal holde nytår, alene med mine 3 børn. De er 1, 3 og 8 år. Desserten er på plads; frugtsalat med chokolade stykker. Men forret og hovedret er jeg lidt lost på. Hvad skal i have eller kan i foreslå noget børnevenligt og nemt? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2019

MoarMoar

Rejecocktail

En steg med flødekartofler 

Anmeld Citér

29. december 2019

Ano18

Mine unger gider ikke spise noget fancy og jeg ville ikke have tiden til at stå i køkkenet hvis vi var alene, så jeg ville nok lave noget i forvejen eller bare noget let. De er vist ret ligeglade med maden de små af mine, men måske med lidt fint og sjovt bordpynt og Chips  Min store pige ville elske asparges med bacon, madtærter, mini pølsehorn / mini pizzaer, bruchetta (staves Hm) - de der brød med noget på + olie og så i ovnen. Hovedret måske små madpandekager man selv putter fyld i. Jeg aner ikke hvad vi selv laver. Jeg er så træt af mad for tiden efter julen, og idéforladt, men skal også finde noget en 18 årig, 13 årig og to små på 3 og 1 har lyst til. Jeg tænker som en anden nævnte flødekartofler og kød men ellers den der raclette man putter diverse på. Det er bare lidt svært når man skal lave til 3 børn plus sig selv. De små får noget jeg ved de gider spise (kræsne og småtspisende ) Og så bliver det nok chokolademousse og is her

Anmeld Citér

30. december 2019

nemisis

Profilbillede for nemisis

Børnene til vores fest får de tynde broccoli, bagte cherrytomater, frikadeller og bagt kartoffelmos med ost ovenpå☺ både frikadeller og kartoffelmos er allerede lavet, så det skal bare genopvarmes  og gratineres iovnen inden servering

Anmeld Citér

30. december 2019

SofiaMik

Hos os får børnene burgere til hovedret. Til forret skaldyr sammen med os andre - de synes det er sjovt at pille dem ud af skallen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.