Hej piger, måske mænd
Jeg vil prøve at gøre det kort. Jeg gik fra min kæreste i november måned efter han efter en bytur hvor vi gik hjemad blev meget vred og valgte at "overfalde" mig og slå mig med flad hånd flere steder på kroppen på en parkeringsplads. Hans mor kom kørende forbi fordi han åbenbart forinden havde ringet til hende og bede hende hente os, så hun "tager" ham i det, men der blev ikke nævnt noget. (Han kommer fra en problematisk barndom). Dette måtte jeg fortælle til mine forældre, hvor jeg herefter valgte at gå fra ham. Han har før skubbet mig, hældt 1,5 l vand ud over mig mens jeg havde et begyndende angstanfald og klappet mig hårdt flere gange hurtigt oven i hovedet mens han har fortalt mig jeg var mentalt retarderet og evnesvag.
I dette forhold fik jeg en depression og startede op på antidepressiv, og når jeg ser tilbage på det var det nok forholdet der gav mig den depression. Jeg har en enkelt gang før været i et parforhold hvor der har været få episoder med fysisk og psykisk vold, og min nye kæreste vidste det og lovede mig at dette aldrig ville ske igen. Men han har jo også den betænksomme og gode side som jeg elsker, og har tilgivet de gange det er sket.
Efter vores forhold og efter vi gik fra hinanden i november måned har vi sovet sammen, haft sex sammen og ringet sammen flere gange. Det er mig der idag er helt nede i kulkælderen, hvor han går i byen og ja han har det svært nogle dage, men ikke noget voldsomt. Jeg kan ikke forklare hvad han har gjort ved mig, men jeg er blevet svag psykisk og kan på ingen måde stå op for mig selv mere fordi mine grænser er blevet rykket mere og mere. Nu er jeg ved at nå dertil at jeg ønsker at stå op for mig selv og blive bedre til at sige "fuck dig".
Han kan fortsat ringe og vil støtte mig, men pga mine tudeture og frustrationer ender det ud med at han skælder mig ud, og bruger ord som smatso, kælling, din mental retarderede og du burde indlægges, og du er psykisk syg, og alligevel er det mig der kan ringe 40 gange til ham efterfølgende fordi jeg er desperat. Jeg ved simpelthen ikke hvad det er jeg har overfor ham. Han har efterhånden fået mig overbevist om at jeg skaber mig og er fuldstændig ustyrlig og at mit hoved ikke fungere længere.
Hvad er jeres holdning, skal jeg slette ham over alt og bare sige fuck ham? Gode råd modtages med kyshånd.
Forresten har jeg ikke meldt det til politiet fordi jeg tænker min sag vil stå dårligt pga sex efter overfaldet, beskedkorrespondancer og de mange opkald jeg indimellem har foretaget i desperation.
Anmeld
Citér