Please - giv mig inspiration

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
5 svar
2 synes godt om
27. december 2019

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Gaven til min mors fødselsdag i morgen - hit me! Hun har alt, hun ønsker som jeg ikke at rage flere ting og mere tøj til sig - juleaften fik hun oplevelser (koncertbilletter, gavekort til brunch etc.) og et par velgørende gaver (mad til hjemløse og fødselshjælp til u-lands-indbyggere). Bogreolen er opgraderet med de titler, hun ønskede, og væggene er fyldt med kunst. 
Hvad gør man? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2019

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Mor og meget mere skriver:

Gaven til min mors fødselsdag i morgen - hit me! Hun har alt, hun ønsker som jeg ikke at rage flere ting og mere tøj til sig - juleaften fik hun oplevelser (koncertbilletter, gavekort til brunch etc.) og et par velgørende gaver (mad til hjemløse og fødselshjælp til u-lands-indbyggere). Bogreolen er opgraderet med de titler, hun ønskede, og væggene er fyldt med kunst. 
Hvad gør man? 

Min mor har fødselsdag i dag. Hun ønsker sig hovedsageligt lækre plejeprodukter. En tosset lækker shampoo, en herlig creme og nyt makeup. Det er ting hun sætter pris på, men som hun egentlig sjældent bruger penge på fordi det jo ikke er nødvendigt. 

Jeg giver hende lidt makeup i en lækker kvalitet. Det ved jeg falder i god jord.

Måske din mor også har noget hun sætter meget pris på men sjældent køber til sig selv?

Anmeld Citér

27. december 2019

CKJ

Profilbillede for CKJ

En oplevelse for hende og dig? Få lavet negle, frisør gavekort,wellness 

Anmeld Citér

27. december 2019

nielsen80

Billeder af hele familien taget af en fotograf ( evt et gavekort derpå, når nu du er lidt sent ud).

Gavekort på happyhelper( kan bruges på en times rengøring, havearbejde eller lign. )

Arranger en tur i skoven eller sejltur til foråret med hele familien inkl. en picnic 

Abonnement på friske blomster hver måned.

Det var lige dem, jeg kunne finde på

Anmeld Citér

27. december 2019

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Jeg gav min mor en mani/pedi tur til hendes fødselsdag. Det var rigtig fint og hyggeligt. 

Eller billetter til Niels Hausgaard i Herning til foråret? Eller en anden forestilling? Bor I ikke der i området, synes jeg at kunne huske?

Anmeld Citér

27. december 2019

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Til alle: Tak for jeres fine forslag - som desværre ikke lige rammer plet  Jeg er kommet i tanker om, at hun mistede sin sportstaske - min fra cirka 1983  - da hun havde indbrud, og tyven brugte den til at bære alle smykker og sølvtøjet væk i. Smykker har hun tænkt at bruge forsikringspengene på, og sølvtøjet lå alligevel ubenyttet og samlede støv, men tasken! - dén skal hun da have en ny af. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.