Må man køre bil?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.439 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. december 2019

Anonym trådstarter

... hvis man har brækket albuen? 

brækkede min albue igår. Og nu jeg egentlig i tvivl om hvor vidt man må køre bil når man kun har en funktionel arm. 
min umiddelbare tanke er egentlig nej

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2019

Anonym

hejsa

det må du ikke da du skal bruge arm og dem som ikke her den en arm her jo hjælpmiller til det 

Anmeld Citér

26. december 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

hejsa

det må du ikke da du skal bruge arm og dem som ikke her den en arm her jo hjælpmiller til det 

Det er også min tanke. Og eftersom det er venstre albue kan jeg ikk bruge blinkerne 

Anmeld Citér

26. december 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

hejsa

Nåh nu har jeg ringet til politiet. Det er ikke ulovligt at køre med armen i slynge. Det er derimod lægens vurdering og førerligheden er tilstrækkelig 

Anmeld Citér

26. december 2019

Anonym

Nåh nu har jeg ringet til politiet. Det er ikke ulovligt at køre med armen i slynge. Det er derimod lægens vurdering og førerligheden er tilstrækkelig 

ok jeg vil ikke gør det da for hvad vis du køre en ned så tro jeg du vil se det med ander   på det 

Anmeld Citér

26. december 2019

Mamman

Profilbillede for Mamman

Forsikringen dækker nok ikke hvis der sker noget tænker jeg - men ved det ik

Anmeld Citér

26. december 2019

Anonym

Altså kan du have armen ude af slyngen mens du kører bil og har mulighed for at skubbe til blinklyset? 
Og så tænker jeg også det er en fordel hvis du er rutineret bilist, så kører man alligevel noget bedre på rutinen. 

Jeg brækkede højre arm, men kunne godt passe mit job alligevel. Jeg har 40km til mit job. Men da jeg har kørt den tur i mange år og kender trafikken rimelig godt, turde jeg godt køre. Vi har automatgear, så jeg skulle ikke brug gearstangen til noget, andet end når jeg skulle starte bilen og parkere. 

Anmeld Citér

26. december 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart

Hvis du kan føre bilen forsvarligt og er i stand til at lave en undvigemanøvre om nødvendigt, så går det nok. Hvis ikke, så lad være. Både for din egen og andres skyld.

Anmeld Citér

26. december 2019

Anonym trådstarter

Har lige prøvet at køre en lille tur. Men er slet ikk tryg ved det og det gjorde alt for ondt. Så må finde en anden løsning 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.